השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

פחחות בניין, איטום גגות של מבנים מבנייה קלה וכל מה שבין לבין

אם אתם צריכים חברת איטום גגות מורשית, אתם צריכים שירותים כמו פחחות בניין, איטום מבנים, איטום גג של בניה קלה ועוד. ורגע לפני שאתם קוראים לאנשי האיטום, יהיה חשוב לערוך איזשהו מחקר שוק. גם אם לא מאוד מעמיק, עדיין חשוב להבין דבר או שניים לגבי חומרי איטום, שיטות איטום, מחירי עבודות איטום וכו'. בואו נדבר על כל מה שבין לבין אלו.

רגע לפני שנדבר על איטום גג של מבנה מבנייה קלה, אולי כדאי שניתן רקע כללי על בניה קלה קודם. הבנייה הקלה התחילה והייתה נפוצה בעיקר באירופה של לפני 60 שנים. במקור, הבנייה הקלה הומצאה בכדי שהתושבים באירופה יוכלו לקבל מענה כנגד שריפות שהיו מתחוללות בבקתות עשויות עץ. הגיעה הבנייה הקלה, שהציעה את החלופה של פלדה ואלומיניום, ומאז הכול היסטוריה. בהתחלה, היינו רואים בעיקר לולי תרנגולות במושבים שעשויים מחומרי בניה קלה. כיום? ובכן, כיום אנחנו רואים יחידות דיור שלמות עם מרפסות יפהפיות, כאשר הכול בנוי בניה קלה. וכשמדברים על סוג הבנייה הזו, חובה לדבר גם על האיטום של המבנים האלו.

איטום גגות בניה קלה

אם יש לכם מבנה מבנייה קלה ואתם מעוניינים לאטום אותו, קודם כל אתם צריכים לדעת שהאיטום מתבצע מבפנים – החוצה. מה ז"א? נסביר את זה במילים פשוטות. זה עובד ככה, בדרך כלל גגות של מבנים מצריכים איטום אך ורק מבחוץ.

במקרים מסוימים, למשל כמו במצב של איטום מרתף במבנה בטון, יהיה צורך גם לאטום את חלקו הפנימי של הקיר. אבל בדרך כלל, האיטום הנדרש במבני בטון יהיה איטום מבחוץ. כאשר מדברים על מבנים מבנייה קלה, התמונה הזאת משתנה מעט.

כיצד נשדרג את איטום הפאנל המבודד?

בדרך כלל, מבנים מבנייה קלה מקבלים איטום פנימי באמצעות מה שנקרא "פאנל מבודד". הפאנלים האלו אמורים למנוע נזילות מים, אבל לא תמיד הם מחזיקים מעמד במשך שנים. אם אתם רוצים לשמור על הפאנל המבודד, ובד בבד לשפר את האיטום של המבנה, יהיה כדאי לאטום אות גם מבחוץ.

אמנם האיטום של פאנלים מבודדים הוא איטום יעיל במיוחד, אבל תמיד אפשר גם לשדרג את האיטום. אם אתם מעוניינים לבצע איטום גגות מבנייה קלה, כדאי לדעת שחומרי האיטום המומלצים הם אינם זפת, לא יריעות ביטומניות וגם לא שיטת סיוד גגות. חומרי איטום כאלו מתאימים בדרך כלל לגגות עשויים בטון, ריצוף, רעפים, אזבסט וכדומה.

כיצד נאטום גג של מבנה מבנייה קלה?

אם אתם צריכים לבצע איטום גג של בניה קלה, בדרך כלל אנשי האיטום ישתמשו בחומרי איטום פוליאוריטנים וחומרים משחתים. שאר חומרי האיטום לא יהיו יעילים, ויותר מזה, זיפות גג של בניה קלה יכול להרוס את הגג ולפגוע בו קשות. בחלק מהמקרים, הנזק יהיה כה עמוק, עד שהגג יצריך שיפוץ שלם לאחר האיטום.

אם אתם צריכים סיוע באיטום של גגות בניה קלה, אנחנו ממליצים לקבל תוכנית עבודה מראש מחברת האיטום שלכם. בתוכנית העבודה או בחוזה ההתקשרות (חוזה עבודה), צריכים להיות מצוינים חומרי האיטום שבהם חברת האיטום תשתמש. כמו כן, כדאי שיהיה מצוין גם סעיף האחריות על העבודה. אמנם חלק מחברות האיטום נותנות 3 שנות אחריות בלבד על עבודת איטום, אבל תוכלו למצוא גם חברות איטום שמספקות 5-10 שנות אחריות על איטום בניה קלה. צריכים מידע נוסף? צרו עמנו קשר וקבלו מאיתנו את כל הפרטים הנדרשים לכם.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי