השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

איטום גגות – כל מה שחשוב לדעת

בין אם אתם מחפשים אחר אנשי איטום מומלצים או חברת איטום גגות, ריכזנו עבורכם את כל המידע שצריך לדעת בנושא. מה הן יריעות ביטומניות? ומה הוא איטום גגות בזפת? האם עדיף לאטום גג בחורף או בקיץ? הנה כל התשובות לשאלות, רגע לפני הגשמים.

אמנם זה ממש מבאס לגלות נזילות מים בעקבות איטום גג רעוע, אבל אל-חשש, זה ניתן לתיקון. במילים אחרות: לא בטוח שיש צורך לאטום מחדש את כל הגג שלכם. במקרים רבים, יהיה ניתן לתקן נקודתית את היריעות, את הזפת ואת שיטות האיטום האחרות. אם כך, כדאי שנתחיל עם נושא התיקון של איטום הגג לעומת הנושא של איטום מחדש. מתי אפשרי לבצע תיקון איטום גג נקודתי, ומתי עדיף לחדש את כלל האיטום בגג המבנה?

תיקון נקודתי של איטום גגות VS איטום מחדש

בעולם איטום המבנים יש כלל אצבע חשוב. הכלל הוא, שחומרי איטום מסוג X יכולים בדרך כלל להשתלב עם חומרי איטום מסוג X. בואו ניקח דוגמה, הדוגמה של יריעות ביטומניות. בדרך כלל יריעות מהסוגים האלו אינן יכולות להשתלב עם חומרי איטום מסוגים אחרים.

אם ביצעתם בעבר זיפות גגות למשל, קחו בחשבון שהיריעות לא יוכלו להשתלב עם חומרי הזפת. בפועל, זה אומר שאם יש לכם גג שעבר זיפות גגות וכרגע הוא נוזל, אתם תוכלו לתקן אותו נקודתית רק באמצעות חומרי זפת.

ואם בגג המבנה כרגע יש יריעות איטום? האם ניתן לתקנן?

אם יש לכם על הגג יריעות ביטומניות שנוזלות, תהיינה לכם את האפשרות לתקן נקודתית בעזרת יריעות ביטומניות. אם כך, אנחנו מבינים שחומרי איטום לא ניתנים בדרך כלל לערבוב ביניהם. אם אתם מעוניינים לתקן נקודתית את האיטום בגג שלכם, אתם צריכים להשתמש באותם חומרים שכרגע קיימים בגג.

זאת, בהנחה שאינכם מעוניינים להשאיר את חומרי האיטום הנוכחיים. אם אתם מעוניינים להחליפם, כמובן שתצטרכו להסיר את הקיים בכדי להתקין חומר איטום חדש. בין אם אתם מתכננים איטום גג מרוצף, סיוד גגות, איטום גג רעפים דולף או כל איטום אחר, קודם כל תבדקו מה הם חומרי האיטום הקיימים בגג כרגע.

מתי עדיף לבצע איטום גגות מקצועי? והאם אפשר לבד?

מתכננים איטום גג שטוח? אולי איטום גג עץ? ומה לגבי איטום גג לבד, שוקלים לבצע בעצמכם? רגע קטן לפני שעונת החורף מגיעה והגשמים מתדפקים על החלונות, האם בדקת את מצב איטום הגג שלכם? איטום גגות זוהי מלאכה זולה יותר בקיץ לביצוע, וגם יותר בטוחה.

המלצה חמה מאיתנו, אל תבצעו איטום גג בעצמכם. מדובר בעבדה שהיא לא רק מורכבת, אלא גם יכולה להיות מסוכנת. וזו הסיבה לכך שהיא זולה יותר במהלך חודשי הקיץ – אנשי האיטום פחות מסתכנים בעקבות רצפה חלקלקה שאופיינית לחורף. מעבר לכך, התוצאה של איטום הגג תהיה טובה יותר במהלך הקיץ. זה משהו שחשוב לזכור, עדיף להקדים את עונת החורף ולבצע את האיטום לפני שהיא מתחילה.

מה אני צריך לדעת לגבי חידוש איטום בגג?

אם אתם מעוניינים לבצע איטום גג רעפים דולף או איטום של כל מבנה אחר, חשוב לדעת ממה מורכבת העבודה של אנשי האיטום. בשלב הראשון, חברת האיטום תעסוק בסילוק של מכשולים שונים. אנו מדברים על מכשולים כמו אנטנות, סולמות, מרזבים, קולטי דודי שמש ועוד.

לאחר סילוק המכשולים, אנשי האיטום יסירו את האיטום הקיים ויוודאו שכל פיסה ממנו מוסרת. זכרו, ערבוב של חומרי איטום עשוי להוביל לנזילות. לאחר מכן, אנשי האיטום יתקינו את חומרי האיטום החדשים ויבצעו בדיקות שונות שיבטיחו את איכות האיטום. אם לאחר מספר חודשים גיליתם נזילת מים, חשוב להפעיל את האחריות על האיטום. רוב חברות האיטום מספקות גם אחריות של כמה שנים טובות על עבודות של סיוד גגות, איטום גג מרוצף, איטום גגות רעפים, איטום גג אזבסט, איטום רצפת גג ועוד.

אילו שיטות איטום גג נחשבות מומלצות?

בכדי לענות על השאלה הזאת, יהיה חשוב לבדוק קודם את תנאי השטח ואת פני השטח. בין אם אתם צריכים איטום גג בטון, איטום גג עץ או איטום גג רעפים, יהיה חשוב להתאים את חומרי האיטום למבנה עצמו. במילים אחרות, חומרי האיטום המומלצים משתנים ממבנה למבנה.

אם מדברים למשל על גגות של בטון, איטום גג שטוח של בטון יהיה אפשרי בעזרת יריעות ביטומניות, סיוד גגות, זיפות גגות ועוד. חומרי האיטום האלו בדרך כלל יאפשרו לכם להנות מאיטום ברמתו הגבוהה והיבשה. וכמובן שאם מדברים על איטום גגות עץ, יהיה צורך להתאים את חומרי האיטום לעץ.

כיצד מתמחרים עבודות איטום מבנים?

בכדי לתמחר עבודות איטום מבנים וגגות, יהיה חשוב לקחת בחשבון פרמטרים כמו סוג חומרי האיטום, מ"ר, גודל המבנה שיש לאטום אותו, מכשולים שצריך לסלק, סיכון הכרוך בעבודה ועוד. אם הגג הוא גג רעפים ומסוכן להימצא עליו, אנשי איטום מקצועיים בדרך כלל יעבדו עם חבלי סנפלינג.

כשמדובר על עבודת איטום בגובה, מדובר על סיכון מוגבר. וזו הסיבה לכך שעבודות איטום מהסוגים האלו בדרך כלל יתומחרו גבוה מעבודות איטום אחרות. בין אם אתם צריכים עבודת איטום גג כזו או אחרת, קבלו את הצעת המחיר מראש. ואם אפשר, תנסו להוזיל בעלויות האיטום (מבלי להתפשר על המקצועיות). בואו נבין כיצד עושים זאת. בכדי להוזיל עלויות איטום גגות ומבנים, יהיה חשוב לערוך מחקר שוק מקדים ולקבל מספר הצעות מחיר. תוכלו לסקור את הצעות המחיר השונות, לבחור באטרקטיבית ביותר ולהוזיל את עלות האיטום במידה מסוימת. רק תזכרו, שהמחיר הזול לא יבוא על חשבון מקצועיות האיטום ואיכותו.

 

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי