השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

סיוד גגות בחורף

גגות לבנים הם שכיחים ביותר ברחבי הארץ. שיטת ההלבנה מתבצעת על ידי חומרים מתקדמים אשר שומרים על הגג ובעיקר מגנים על שכבת הבידוד שנמצאת עליו. בעבר, היו עושים את העבודה על ידי שימוש בסיד פשוט שהיה נשטף במי הגשמים ואילץ את הדיירים לבצע סיוד גגות כל שנה. כיום, מדובר על חומרים מתקדמים יותר שעשויים מצבעים אקריליים שונים. על כן, הם גם מחזיקים מעמד זמן רב יותר.

ניתן לסייד או להלבין כל גג באשר הוא אך עדיף לעשות זאת רק לאחר שהתבצע איטום איכותי ואמין. ככל שמדובר על איטום שהתבצע בעזרת זפת, ישנה חשיבות גדולה להלבנת הגג. פגעי מזג האוויר ובעיקר חום השמש משפיע לרעה על הזפת וגורם לה לנזקים רבים שמצריכים תיקונים רבים.

מה היקרה אם לא נלבין את הגג?

חומר ההלבנה אשר מפוזר על הגג יוצר שכבת הגנה מפני השמש ומאריך מאוד את חיי המדף של הזפת. סיוד גגות ימנע מהזפת להיסדק, להתפוצץ ולהפוך לצמיגית. גם אם עבודת הזיפות הייתה מושלמת, עדיין מומלץ מאוד לבצע את הסיוד להשלמת המשימה. החברות אשר מבצעות איטום של גגות הן גם אלה שיבצעו בעבורכם את ההלבנה.

כדאי לבחור בחברה שתבצע מראש את שתי הפעולות כך שלא תאלצו לחפש בעלי מקצוע אחרים ולבזבז זמן יקר. לא רק בבתים פרטיים, סיוד גגות בעסק יביא לטמפרטורה נוחה מאוד בחלל העסק ותאפשר חיסכון באנרגיית חשמל ותחושה נעימה במהלך העבודה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

כמו כל פרויקט גם סיוד גגות לוקח זמן מה. היתרון הוא שבזמן שהעבודה מתבצעת אין כל מגבלה על שהייה ושימוש בבית. העבודה מתבצעת מחוץ לבית על הגג ולא מרעישה יותר מידי. מוטב כמובן לבצע אותה בשעת האור שכן רק כך יוכל בעל המקצוע לראות מה הוא עושה. במהלך העבודה עדיף שלא לעלות אל הגג ולאפשר לבעל המקצוע לבצע אותה על הצד הטוב ביותר.

כדאי מידי תקופה מסוימת לוודא שהגג מכוסה בשכבה אחידה של חומר. במידה וישנה תקלה כדאי להזמין הלבנה מחודשת שתחזיר את הגג למצבו.

איך מכינים את הגג להלבנה?

ראשית יש לנקות את הגג מכל הלכלוך אשר הצטבר עליו. מומלץ לעשות זאת על ידי מטאטא כביש קשיח שיסלק את כל האבק והעלים. יש לבצע עבודה יסודית ולהקפיד לנקות גם מתחת לדודי השמש, ליד המרזבים ובכל מקום שעלולות להיווצר בו שלוליות. לבסוף כדאי לבצע גם שטיפה של הגג על ידי צינור השקיה ולהמתין לייבושו.

לחצו כאן בחזרה לעמוד הבית של אתר

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי