השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

סיוד לאחר איטום הגג

הצורך של סיוד לאחר איטום הגג

איטום הגג הינו פעולה חשובה, שנועדה לשמור גם על הגג עצמו אך גם על התקרה של הבית וגם על הבית עצמו. ללא איטום, מים יכולים לחלחל ולזלוג פנימה, טיח יתנפח, ייווצרו נזקים אסתטיים וכן הלאה. אך, לא רק איטום כשלעצמו הינו דבר חשוב. חשוב לא פחות מכך להקפיד על סיוד גגות לאחר שהסתיימה פעולת האיטום. מדוע? מכיוון שהסיוד (יש המכנים אותו בשם – הלבנה) הוא פעולה המשלימה את האיטום. כדאי להבין מדוע זה חשוב ולמה לא כדאי לוותר על כך.

מקבלים הגנה מהחום

פעולה של סיוד גגות נועדה ליפות את הגג, אך אפילו חשוב מכך – היא נועדה להגן על הגג מפני החום. במיוחד בקיץ, אך גם בימי החורף השמשיים, מחממת קרינת השמש את הגג ועלולה להביא את הטמפרטורה שלו לכדי עשרות מעלות יותר מטמפרטורת הסביבה. ניתן להמחיש זאת בכך שאם נשבור ביצה על הגג שלא עבר סיוד, הרי שדי מהר נראה שנוצרת לנו חביתה. כאשר מסיידים את הגג משנים זאת, שכן הצבע הלבן מתחמם הרבה פחות ביחס לצבעים כהים יותר.

הכנות לסיוד הגג לאחר עבודת איטום

הסיוד משלים את האיטום

אם לא נבצע סיוד גגות, החום העז שנוצר בגג יביא לתוצאות גרועות מאוד מכמה בחינות. למשל, הטמפרטורות בבית פנימה יעלו באופן ניכר, מה שיצור אי נוחות ויעלה את הוצאות הקירור (יותר חשמל מתבזבז לצורך הפעלת מאוורים או מזגני אוויר). בנוסף, ואולי אפילו חשוב יותר, החום העז פוגע בשכבת האיטום שיושמה. הזפת או כל פתרונות האיטום האחרים שמתחממים בשמש הופכים פחות יעילים. הם עשויים להיסדק, עם הזמן להתפורר ולא קשה להבין כיצד זה למעשה מבטל את היעילות של האיטום.

ניתן להבין שללא סיוד גגות פעולת האיטום למעשה איננה שלמה כי אם חלקית בלבד. מובן שהאיטום, גם ללא סיוד, ייראה בתחילה כאיכותי ומספק. זמן מה יחלוף בטרם נזקי השמש החזקה יתגלו. אבל הם יתגלו ויהיה צורך בפעולות שיקום ואיטום נוספים, שעלולים להיות אף יותר יקרים ביחס לאיטום הראשוני. אז האם כדאי להסתפק באיטום ללא סיוד? כעת ברור כי שתי הפעולות הולכות ביחד.

עבודה מקצועית וראויה

כאשר מזמינים קבלן איטום, יש לוודא ששתי הפעולות, גם הסיוד וגם האיטום יבוצעו באופן מקצועי וללא פשרות. ישנן שיטות איטום שונות ולכן, חשוב לוודא מראש אילו חומרי איטום משמשים את הקבלן בזמן ביצוע העבודה וחשוב להקפיד שכל הגג מטופל וכך גם אלמנטים שונים שעשויים להיכלל בו. למשל, יש לאטום גם את הרולקות, סיפים של כניסה ויציאה מהגג וכדומה. גם הסיוד צריך להתבצע באופן מוקפד, כאשר תערובת הסיד צריכה להיות על פי הנחיות היצרן וכל הגג צריך להיות מולבן, גם אזורים שלא כל כך פשוט להגיע אליהם. עבודה מקצועית וראויה תשמור על הגג ועל הבית.

לחצו כאן בחזרה לעמוד הראשי של האתר

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי