השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

נזילות מים בבית: איטום גגות או איתור נזילות? מה אני צריך?

איטום מבנים הוא חלק חשוב בכל תהליך של בנייה, שיפוץ או עיצוב מחדש של בתים ובתי עסק. בין אם אתם צריכים איטום לבית פרטי או למקום העבודה, יהיה חשוב לוודא שאתם אכן מקבלים את השירות הנכון. האם תצטרכו איתור נזילות מים? אולי בכלל קבלן ביוב? ומה לגבי אנשי איטום? בואו נברר ביחד.

אין הרבה דברים יותר מבאסים מאדר נזילות מים בבית, שלפעמים גם יכולות לגרום להריסה של ציוד, רהיטים, נזק לכלי נגינה יקרים, למוצרי חשמל ועוד. נזילות מים בבית, המקור שלהן הוא בדרך כלל כתוצאה מבעיה של איטום מבנה. יחד עם זאת, גם ייתכן שהתפוצץ לכם או לשכן שלכם איזשהו צינור מים שנמצא בתוך הקיר. ככה או ככה, חשוב מאוד לפתור את הבעיה לפני שהיא מחמירה. סמכו עלינו, אם אתם רואים רטיבות בקיר, זה רק קצה הקרחון. מתחת לפני השטח אתם תמצאו בעיה יותר מהותית אשר מצריכה טיפול כמה שיותר בהקדם.

כיצד נברר מה מקור הבעיה של נזילת מים?

יש כמה דרכים ושיטות לברר את מקור נזילת המים. בעוד שאתם יכולים להשתמש במצלמות אינפרה אדום (מצלמות תרמיות) בכדי לבצע סריקת רנטגן בתוך הקיר, אפשר גם לבצע בדיקת איטום. בדיקת המצלמות תיעשה בתוך הבית, בעוד שבדיקת האיטום תתבצע על גג המבנה בדרך כלל.

קחו בחשבון, מצלמות אינפרה אדום הן מאוד יקרות לשימוש. ברגע שאיש המקצוע מפעיל את המצלמה הזאת, העלות תנוע בין מאות שקלים לבין 1,000 ₪ ומעלה. אם אתם צריכים בדיקת איטום גגות, תוכלו לקבל בדיקה כזאת בעלויות הרבה יותר ידידותיות.

לאחר בירור מקור נזילת המים – טיפול בבעיה

לאחר שאתם מבררים את מקור הבעיה, יגיע הזמן לטפל בה. אם מדובר בפיצוץ של צינור מים או צינור אינסטלציה בקיר, אתם תצטרכו קבלן ביוב. שמעו לנו, אל תסתייעו בכל אינסטלטור. יחד עם בעיות של פיצוצים בצינורות מים, ייתכן שיש לכם גם בעיית איטום גגות, איטום מבנים וכדומה.

אם יש לכם בעיה של דליפת מים בעקבות איטום שמגלה בלאי, חשוב לדעת שלא תמיד יש חובה להחליף את כל האיטום בגג. אפשר גם לבצע איטום נקודתי בגג שלכם, מה שיעלה לכם בין 500 ₪ ל-1,550 ₪ בממוצע. חשוב לציין בנקודה הזו, שהמחיר הזה לא מתייחס לפירוק של כל מיני אלמנטים שמפריעים לאנשי האיטום לבצע את עבודתם.

אילו מכשולים יכולים להפריע לעבודת האיטום להתבצע?

לעיתים יש צורך לפרק אלמנטים כמו מרזבים, סולמות, דודי שמש וקולטי שמש, צלחות לוויין ועוד. ועוד משהו שחשוב לציין כרגע, זה הנושא של תיקון מרזבים. אם בזמן שפירקתם את המרזבים גיליתם שהם כבר חלודים או בלויים, ישנן חברות איטום גגות אשר עוסקות גם בתחום של פחחות בניין. ככה תוכלו להוריד 2 ציפורים במכה אחת.

מעבר למכשולים האלו, כמובן שיש גם את המורכבות של חומרי איטום ישנים ובלויים. לא משנה איזה חומר איטום תרצו להתקין על הגג, אתם צריכים לזכור שחומרי איטום משתלבים אך ורק עם חומרי איטום מאותו הסוג.

השוואת מחירים בין חברות איטום גגות

אם אתם צריכים עבודת איטום גגות, ההמלצה הגורפת היא לבצע השוואת מחירים בין חברות איטום מבנים. ככה תוכלו לקבל מספר הצעות מחירים מחברות האיטום, מה שיוביל אתכם לבחור בחברה הכי אטרקטיבית ומקצועית. אם חברת איטום היא בעלת ניסיון של שנים רבות וגובה מעט יותר מחברות אחרות, ייתכן שיהיה כדאי לשלם קצת יותר. אל תתנו לזול להפוך לכם ליקר, לא תמיד כדאי לבחור במחיר הכי נמוך בשוק.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי