השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

מה שיטת איטום הגגות המומלצת ביותר?

אם מדברים על שיטות מומלצות לאיטום גגות, קודם כל חשוב לדבר על סוג המבנה שמצריך את עבודת האיטום. כמו כן, חשוב לדבר על חומרי האיטום שקיימים כרגע על הגג, את התקציב עבור עבודת האיטום, את זמינות חברת האיטום, העונה בשנה ועוד. כל אלו ועוד, הם פרמטרים שמשליכים ומשפיעים על מחיר עבודת האיטום והמורכבות שלה. בואו נדבר על זה יותר לעומק.

רגע לפני שהחורף מתדפק על דלתותינו, יהיה חשוב לוודא שאיטום הגג שלנו עומד איתן. לא פעם, החורף מתחיל ואנשים בכלל לא מוכנים לכך, אבל לפתע וללא התראה מוקדמת, מתחילות נזילות מים בבית. כשזה כבר קורה, מצטערים על זה שלא ביצענו בדיקת איטום בעונת הקיץ. אז כדי למנוע כל מיני פישולים כאלו שמובילים לנזילות בבית ונזקים, בואו נדבר על איטום מבנים – שיטות מומלצות.

שיטות מומלצות לאיטום מבנים

אחת מהשיטות המומלצות לאיטום מבנים היא השיטה המתבססת על יריעות ביטומניות. היריעות האלו מונחות לפי מטרים רבועים, וככה גם נקבע המחיר שלהם (מתומחר לפי מ"ר). היריעות נחשבות חומר איטום מומלץ במיוחד, שאותן בעצם מרתכים לגג של המבנה.

הריתוך והחיבור של יריעות ביטומניות מתבצע באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם של ריתוך. חשוב לציין, לפני שמתקינים יריעות ביטומניות, צריך לבדוק את המצב של היריעות הקיימות. בעוד שחלק מחומרי האיטום עשויים לדחות חומרי איטום שונים מהם, יהיה חשוב לוודא מול חברת האיטום שהיריעות אכן אפשריות להתקנה על גבי הגג.

איך מתבצעת עבודת איטום עם יריעות ביטומניות?

כשמדברים על עבודת איטום גגות עם יריעות ביטומניות, למעשה מדברים קודם כל על פירוק של מכשולים שונים אשר יכולים להיות מצויים בגג. למשל, מרזבים וסולמות לגג, צלחות לוויין, חומרי איטום ישנים ועוד. ואם כבר דיברנו על פירוק של מכשולים לפני איטום גג, חשוב לציין שחלק מחברות האיטום מבצעות תיקונים לאלמנטים האלו. התחום הזה נקרא פחחות בניינים. הוא כולל תיקון של מרזבים, תיקון סולמות גג ועוד.

חלק מחברות איטום הגגות מספקות גם את השירות הזה של פחחות בניינים. לאחר שפורקו מכלול המכשולים שמפריעים לעבודת האיטום להתבצע, יהיה אפשרי להתחיל לאטום את הגג מחדש. יש לציין ואולי גם להזהיר, חלק מחברות האיטום יציעו לכם לפרק את האיטום הקיים בכדי להתקין איטום גגות חדש. דעו לכם, לא תמיד חובה לפרק את כל האיטום הקיים בכדי להתקין חומרי איטום חדשים. בפעמים רבות מספיק לבצע תיקון איטום כמו שצריך.

זיפות וסיוד גגות – מומלץ או לא?

זיפות גגות היא אחת מהשיטות הכי קלאסיות וישנות של איטום מבנים, אבל השיטה הזו עדיין מאוד רלוונטית. האיטום שמופק באמצעות זפת הוא איטום חזק מאוד, שיכול לעמוד במשך שנים מבלי שאתם תצטרכו שוב לתקן את האיטום.

ואם כבר דיברנו על עבודת איטום חוזרת או תיקון איטום מבנים וגגות, חשוב לדבר על נושא האחריות. חלק מחברות האיטום מספקות אחריות של 5-10 שנים, ככה שחשוב מאוד לוודא שאתם מקבלים את מה שמגיע לכם. אם חברת האיטום מסרבת לעמוד מאחרי עבודתה ולא מספקת אחריות איטום, תעברו לחברת האיטום הבאה.

לאתר את חברת האיטום הנכונה בקליק באינטרנט

 

צריכים אנשי איטום מומלצים? אנחנו ממליצים לערוך מחקר שוק ולאתר את חברת האיטום הנכונה לכם ביותר. עוד אנחנו ממליצים, לערוך השוואת מחירים בין חברות איטום ולקבל מספר הצעות מחיר אטרקטיביות. כך תוכלו לבחור באנשי האיטום הנכונים לכם ביותר. 

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי