השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

מדריך איטום גגות מומלץ לצרכן כולל מחירי איטום מבנים

בימינו הדיגיטליים, קל מאוד להתנהל בצורכה נכונה מבחינה צרכנית. יש לכם את כל המידע באינטרנט, אצל הדוקטור הגדול מכולם, ד"ר גוגל. בין אם אתם צריכים לדעת מחירי איטום גגות, מחירי אינסטלציה או מחיר של כל שירות אחר, הכול במרחק של קליק ממכם. ואם הגעתם לכאן, אתם מחפשים אחר מדריך איטום גגות, כולל מחירי איטום גג ומבנים. הנה כל המידע לפניכם.

בין אם מדברים על תחום עיסוק כזה או אחר, תמיד נוכל למצוא מקצוענים של ממש לצד אנשי מקצוע חובבנים. לצערנו, חוץ מחובבנים אפשר למצוא בכל הענפים ותחומי העיסוק גם נוכלים. כל מיני אנשי מקצוע שמחפשים להיכנס אליכם הביתה בתירוצים שונים ובזהויות של אנושי מקצוע, בוחנים את הבית ומגיעים לשדוד אותו במועד מאוחר יותר. אז הטיפ הראשון שלמנו אליכם הוא, לבדוק שחברת איטום הגגות היא אכן חברה רשומה.

כיצד בודקים שחברת האיטום מורשית וכשרה להסתייעות?

הכירו את רשם החברות הישראלי, שהוא בעצם איגוד החברות הישראליות. כל חברה רשומה היא חברה מורשית, שאתם יכולים להרגיש חופשי להסתייע בשירותיה. כך הצרכן החכם פועל. שנית, כדאי תמיד לברר מחירון איטום מבנים, מחיר איטום גגות וכל מה שבין לבין.

לפי מחירון עבודות איטום מומלץ לצרכן, איטום ביריעות ביטומניות 4 מ"מ עולה כ-80-90 ₪ למ"ר. אם אתם צריכים איטום מבנים עם יריעות יותר עבות מאשר 4 מ"מ, אתם יכולים להתקין יריעות בעובי של 5 מ"מ. איטום גג אם יריעה ביטמונית בעובי של 5 מ"מ תעלה לכם בין 90 ₪ ל-105 ₪ למ"ר.  המחיר הזה מתייחס לגג ששטחו אינו עולה על 100 מ"ר. כמו כן, תמיד חשוב לבדוק אם המחיר כולל גם את ההסרה של כל מיני מכשולים שיש על הגג.

אילו מכשולים עשויים להוות הפרעה לאנשי האיטום?

על הגג עשויים להיות מכשולים כמו קולטי שמש ודודי שמש, צלחות לוויין, מרזבים, סולמות של גג ועוד. לרוב, חברות איטום גגות לא נותנות הצעת מחיר אשר כוללת את ההסרה של המכשולים שלי. המלצה שלנו, אם אתם רוצים לחסוך כסף על עבודות האיטום, יהיה כדאי לבצע פירוק של כלל המכשולים האלו בעצמכם.

אם אין ביכולתכם לפרק את המכשולים שמפריעים לעבודת איטום להתבצע נכון, יהיה כדאי להשוות בין מחירי הנדימן למחירי חברת האיטום. אם גיליתם שהנדימן ייקח לכם פחות כסף מחברת האיטום על הסרת המכשולים, תסתייעו בהנדימן עבור הפירוק ולאחר מכן, תסתייעו בחברת האיטום עבור האיטום בלבד.

מה עוד חשוב לדעת על איטום מבנים?

עוד חשוב לדעת, מחיר עבודת איטום גגות משתנה גם בהתאם לסוג הגג. בעוד שישנם גגות שטוחים שאפשר לבצע עליהם זיפות גגות, יש גגות מרוצפים שמצריכים עבודה עם משחות אקריליות מסוגים שונים. אם אתם צריכים איטום במשחה אקרילית עבור גג מרוצף, המחיר המומלץ לצרכן הוא כ-55 – 80 ₪ למ"ר.

לרוב, החומר שיעבדו אתו יהיה חומר איטום אקרילי אשר מבוסס על מים. בין אם אתם צריכים איטום מבנים מסוג כזה או אחר, ההמלצה הכי חשובה היא לערוך מחקר שוק לפני שאתם בוחרים חברה שתסתייעו בה. למשל, יהיה כדאי לערוך השוואת מחירים בין חברות איטום גגות כמו שצריך, שזה כולל שיטוט אינטרנטי בין אתרים של חברות איטום שונות. כמו כן, תשתדלו לקבל מספר הצעות מחירים מחברות איטום שונות. תבחנו את ההצעות לעומק, תעגנו את העבודה בחוזה עבודה וצאו לדרך.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי