השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

כמה זמן מחזיקה עבודת איטום מבנים וגגות?

בחיים כמו בחיים, יש אנשי מקצוע מעולים ואנשי מקצוע חובבנים. לדאבוננו, לעיתים גם נוכלים. אם אתם צריכים עבודת איטום מבנים או איטום גגות, ואתם גם תוהים כמה זמן העבודה הזו תחזיק, השורות הבאות עבורכם. הנה כל מה שרציתם לדעת על אנשי איטום, עבודת איטום ומה שבין לבין.

עבודת איטום גגות היא עבודה מאתגרת, שרק הולכת ונהפכת למורכבת יותר בעונת החורף. אמנם בקיץ חברות האיטום פחות זמינות ויותר עסוקות, אבל בקיץ העבודה תהיה זולה יותר ותימשך פחות זמן. בין אם אתם מבצעים איטום מבנה בקיץ או בחורף, לחומרי האיטום יש תוקף כמו שיש לכל מוצר על המדף. אם עבודת האיטום היא מקצועית, האיטום יכול להחזיק מעמד גם 10 שנים ואפילו יותר מזה. ומה יקרה אם עבודת האיטום אינה מקצועית?

מה קורה אם עבודת האיטום אינה מקצועית?

אם עבודת האיטום אינה מקצועית, אתם תרגישו את זה על הפדחת. אמנם זה נכתב באווירה הומוריסטית, אבל בשורה התחתונה, זו המציאות. כשחברת האיטום מבצעת חצי עבודה או עבודה לא מקצועית, הטפטופים יורגשו על הראש. ואם לא יהיו ישר נזילות מים בתקרת הסלון על הפדחת, תהיה כנראה רטיבות בקיר.

כשיש רטיבות בקירות, גם העובש לא מאחר מלהגיע. מעבר להתפתחות של עובש, לפעמים רטיבות בקיר יכולה להוביל למצב של שיפוץ שלם. שמעו לנו, כשיש רטיבות בקיר, אתם בעצם רואים את קצה הקרחון. בפועל, זה אומר שהקיר, בפנים, כנראה ספוג לגמרי.

כמה זמן מחזיקה עבודת איטום גגות?

אם עבודת האיטום אינה מקצועית מספיק, ברמה שהיא מובילה לרטיבות בקיר, כמובן שלא מדברים על "תוקף" של 10 שנים. לרוב, התוצאה של שימוש בחומרי איטום לא איכותיים ועבודת איטום לא איכותית, תקבל ביטוי לאחר שנה-שנתיים.

לעיתים, גם כעבור מספר חודשים לפתע תבחינו שעבודת האיטום שנעשתה אינה מקצועית. וזו הסיבה לכך שחשוב לקבל אחריות על עבודת האיטום. שימו לב, שכל חברת איטום נותנת אחריויות בתוקף שונה. חלק מחברות האיטום נותנות אחריות של 3 שנים, 5 שנים, וחלק מחברות האיטום נותנות גם אחריות של 10 שנים על עבודת האיטום. יהיה חשוב מאוד לחתום על חוזה התקשרות או חוזה עבודה מול חברת האיטום, ובחוזה תכללו את סעיף האחריות כמובן.

סוגי עבודות איטום וחומרי איטום

לאחר שהבנו מספר דגשים חשובים לגבי אחריות של עבודת איטום, בואו נדבר על סוגי איטום, חומרי איטום ומה שבין לבין. כלל אצבע בעולם האיטום הוא, שחומר איטום מסוג X חייב להיות משודך לחומר איטום מסוג X.

אם משלבים בין חומרי איטום שונים האחד מהשני, התוצאה היא שהם בדרך כלל דוחים אחד את השני. מה יקרה? ניחשתם נכון, אז מתחילות נזילות המים והדפקטים בעבודת האיטום. כדי להבין את מה שאמרנו כאן, נשתמש בדוגמה של שיטת איטום מסוג יריעות ביטומניות. למשל, אם יש לכם על הגג יריעות ביטומניות שכרגע הן במצב נוזל, אתם תוכלו לתקן את האיטום רק בעזרת יריעות מאותו הסוג – הסוג הביטמוני. עוד דוגמה, אם הגג שלכם כרגע מזופת, אתם תוכלו להשתמש אך ורק בזפת בכדי לבצע תיקון איטום. ואם יש צורך לבצע איטום מחדש של כל הגג, בדרך כלל יהיה חשוב להסיר את כל חומרי האיטום הישנים לפני תחילת עבודת האיטום מחדש. יש לציין, העבודה של הסרת חומרי האיטום בדרך כלל מתומחרת בנפרד. אם אתם רוצים לגלם את מחיר העבודה בתוך מחיר עבודת האיטום, חשוב לסגור זאת מראש בחוזה כתוב.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי