השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

כל מה שחשוב לדעת על איטום גגות רעפים

מחפשים אחר חברת איטום מומלצת לאיטום גגות רעפים? אם כך, או שכבר גיליתם נזילות מים, או שאתם מעוניינים לבצע פעולות מנע. כך או כך, ריכזנו עבורכם כאן את כל המידע שמומלץ להכיר, רגע לפני שמזמינים חברת איטום מקצועית.

בשנים עברו קבלני בנייה היו בונים גגות בעזרת רעפים מתוך שיקולים של חיסכון בעלויות בנייה. פתרון הבנייה של רעפים הוא יחסית זול, מה שניתן למצוא במושבים ויישובים רבים בארץ. כמו כן, גם במבנים בהם קם הצורך להקים יחידת דיור בקומה העליונה של המבנה. כשיש בעיית איטום גגות רעפים, יש צורך להפעיל אנשי איטום מקצועיים שמטפלים באיטום רעפים מסוג בטון, חרס, פלדה ורעפי צפחה. אלו הם הרעפים העיקריים שישנם כיום בשוק, כאשר לכל אחד מסוגי הרעפים האלו יהיה צורך להתאים שיטת איטום שונה וחומרים אחרים.

איטום גגות רעפים – תיקון נקודתי או חידוש גג כללי?

איטום גג רעפים יצריך מאנשי האיטום קודם כל, לאבחן את סוג המבנה וסוג הגג, כלומר סוג הרעפים. שנית, חברת איטום גגות גם תצטרך לברר היכן מקור נזילות המים מהגג. אנשי האיטום יבררו באם מקורות נזילת המים הן נקודתיות, או שמא יש צורך לבצע עבודת איטום נרחבת יותר (לא נקודתית).

בפועל, רעפים יכולים לנזול כתוצאה משברים, סדקים ואפילו כתוצאה מקינון של יונים. אם התיקון הנדרש הוא נקודתי, חברת האיטום תוכל לבחור שיטות תיקון שונות, כולל למשל החלפת הרעפים הבדוקים או השבורים. במקרים בהם התיקון הנדרש הוא אכן נקודתי, יהיה חשוב להשתמש בחומרי האיטום בכל הנקודות הנוזלות, כולל בין האריחים והרעפים.

כיצד נאטום גגות רעפים בהצלחה?

כשמדברים על איטום גגות רעפים, בדרך כלל לא מדובר בעבודה של זיפות גג או סיוד גגות. זיפות גגות מומלץ בדרך כלל כשיש צורך לאטום רעפים שטוחים. אם אתם צריכים לבצע איטום גג מרוצף עם שיפוע, כדאי לדעת כי איטום גגות מרוצפים נעשה לרוב באמצעות חומרי איטום אקריליים. יריעות ביטומניות למשל, בד"כ לא יהיה ניתן להניח על גבי גגות רעפים משופעים או שטוחים.

אין בכך חובה, וניתן להשתמש בחומרי איטום שאינם אקריליים, אבל רוב חברות האיטום בדרך כלל ימליצו לכם על כך. עוד חשוב לדעת, איטום גג רעפים דולף יצריך מחברת האיטום גם הכנות מוקדמות מסוימות. בואו נדבר למשל על שלל מכשולים שעשויים להימצא בגג ועשויים להקשות על מלאכת האיטום.

מה אנשי האיטום צריכים לבדוק לפני עבודות איטום רעפים?

רגע לפני ביצוע איטום גגות רעפים, אנשי האיטום יצטרכו לבצע סריקה מלאה של הגג ולהסיר את כלל המכשולים. אנו מדברים על מכשולים כמו מרזבים, לרבות סולמות וקולטי שמש, צלחות לוויין ועוד. כל אלו נדרשים להסרה לפני שיהיה אפשר להתחיל לבצע את מלאכת עבודת האיטום. כמו כן, גם חשוב לזכור שיש עיתוי נכון לכל דבר בחיים האלו.

אם אתם צריכים לבצע איטום גגות רעפים במבנה, תמיד יהיה עדיף לעשות את זה לפני הגשם הראשון. בין אם מדובר על איטום גג אסבסט, איטום רצפת גג או איטום גג עץ – תמיד יהיה עדיף לבצע זאת בקיץ. כשהכול כבר רטוב וחלקלק, אנשי האיטום יגבו ממכם מחיר יותר גבוה על העבודה. זאת, מפאת הסכנות האורבות לאנשי האיטום כמו נפילה, החלקה וכדומה.

מדוע עוד עדיף לבצע את עבודת איטום הרעפים בקיץ?

מעבר לכך שהמחיר של עבודת איטום בחורף גבוה יותר, בחורף גם יותר קשה ומורכב לבצע את האיטום כמו שצריך. לרוב, מה שיקרה זה שתצטרכו להזמין בשנית ובשלישית את חברת האיטום להשלמת המשימה. וכאן יהיה חשוב לציין – תמיד תבחרו להסתייע בחברות איטום אשר מספקות אחריות נרחבת על עבודת האיטום שלהן.

בתחום של איטום גגות תוכלו למצוא לא מעט חברות שונות אשר נותנות אחריות של מספר שנים על עבודות האיטום. חשוב לציין, תמיד תקפידו על חתימת חוזה התקשרות או חוזה עבודה מול חברת האיטום. בחוזה מול החברה, תוודאו שקיים סעיף אשר מציין את שנות האחריות על עבודת האיטום.

האם כדאי לבצע איטום רעפים לבד?

דבר נוסף שאנחנו רוצים לדבר עליו הוא, הנושא של איטום גג לבד. אם אתם מעוניינים לבצע איטום גגות לבד, אתם צריכים לזכור שלעיתים הרצון לחסוך כסף מוביל להוצאות גדולות מהמתוכנן. אל תתפתו לחשוב שעבודת האיטום היא מלאכה קלה ופשוטה.

יש צורך לאתר את מקורות נזילות המים, לבחור בחומרי האיטום הנכונים, להסיר חומרי איטום קיימים, לדעת כיצד להשתמש בשיטות איטום שונות ועוד. בפועל, עבודת האיטום מצריכה לא מעט ניסיון מקצועי וידע בתחום הזה של איטום גג בטון או איטום גג רעפים. אל תשכחו, יש סיבה לכך שאנשי האיטום לומדים את המקצוע במשך שנים בשטח.

הסתייעות בחברת איטום הגגות הנכונה

בין אם אתם צריכים עבודת איטום גג שטוח או איטום גגות רעפים, אנו ממליצים לאתר את אנשי המקצוע שלכם דרך האינטרנט. כמו כן, יהיה כדאי לקבל המלצות מהחברים ומבני המשפחה. אם אתם מתקשים להשיג המלצות לחברת איטום מקצועית, יהיה אפשרי לשאול את דוקטור גוגל ולקבל מספר הצעות מחיר.

לאחר שאתם מקבלים את הצעות המחיר מחברות האיטום השונות, יהיה לכם קל יותר להחליט באיזו חברת איטום אתם עומדים להסתייע. חברות איטום מבצעות עבודות איטום לבתים פרטיים, איטום גג בבניין משותף, איטום מרפסות, איטום מרתפים, איטום קירות חיצוני ועוד. לאחר חידוש גג מקצועי, תוכלו להנות מחורף חמים ויבש, ללא נזילות מים. ואם אפשר, תמיד יהיה כדאי לבצע פעולות מנע ובדיקות של מצב הגג (לפני שהחורף מתחיל).

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי