השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

טיפים והמלצות לאיטום גג בטון

כשם שישנם סוגים שונים של גגות ומבנים, ישנם גם סוים שונים של חומרי איטום. ואם כבר, אז כמובן שיש גם שיטות איטום גגות מגוונות. אם כך, רגע לפני ביצוע איטום גג, מה חשוב לדעת? ובמי אמורים להסתייע כדי להימנע מנזילות מים בחורף? הנה כל מה שצריך לדעת לגבי חברות איטום, שיטות איטום ומה שבין לבין.

נזילות מים בחורף אף פעם לא "מגיעות" בזמן. זה קורה בדיוק כשהגשמים הראשונים מתחילים, אולי לפעמים גם במהלך סופות ומזג אוויר סוער. אבל דבר אחד בטוח – נזילות מים ניתנות גם לתיקון. ואם אפשר, אז כמובן שיהיה עדיף לתקן את הנזילות לפני שהחורף מתחיל. אם כך, הטיפ הראשון שלנו אליכם הוא: בדיקות מנע, תחזוקה ואיתור של נזילות מים בסיוע של חברת איטום.

מתי יהיה חשוב לבצע בדיקות מנע ותחזוקת גגות?

רגע לפני שהחורף מתחיל וכבר יהיה צורך לבצע איטום גג, חשוב לבדוק את מצב המבנה ומצב האיטום הנוכחי. אם ביצעתם איטום גגות לפני יותר משנה-שנתיים, יהיה חשוב לבדוק את מצב נזילות המים כרגע. לא פעם, חומרי האיטום סופגים שמש מאוד חזקה במהלך השנה, מה שמוביל לבסוף לכך שהחומרים האלו "מבושלים" על ידי השמש הקופחת והלחות.

אם למשל אתם מתגוררים בקרבה לחוף הים, לחום והלחות מצרפת גם מליחות אשר אופיינית לאזורים הקרובים לים. בפועל, הנסיבות הסביבתיות האלו גורמות לכך שחומרי האיטום מתבלים, נסדקים, נשברים ומתפוררים עם השנים.

מה אם ביצעתי זיפות גגות? צריך לבדוק את מצב האיטום?

אפילו אם ביצעתם זיפות גג, ייתכן שהשמש גרמה לזפת עם השנים להתרכך ולהיסדק. בפועל, עבודת זיפות גגות אמורה להחזיק כמה שנים טובות. אבל זאת בהנחה שהשתמשתם בחומרי איטום איכותיים ובשיטות איטום מקצועיות.

כשמדברים על איטום גגות, מדברים למעשה על מספר שיטות איטום שונות. אפשר לבצע סיוד גגות, כמו גם איטום גג מרוצף, איטום גג רעפים דולף ועוד. בין השיטות השונות של איטום מבנים, קיימות גם שיטות איטום למטרת איטום גג בטון. בדרך כלל יהיה מומלץ לבצע איטום רצפת גג בטון בעזרת זפת וסיוד.

איטום גגות בטון, טיפים לאיטום וכל מה שבין לבין

בשונה מעבודות כמו איטום גגות רעפים, איטום גג בטון יצריך בדרך כלל זיפות וסיוד מקיפים. ומעבר לשיטה הזו של איטום בעזרת זיפות, אפשר גם לבחור להתקין יריעות מסוגים שונים (כולל יריעות ביטומניות). בין אם אנשי האיטום מחליטים להשתמש בחומר איטום כזה או אחר, יהיה חשוב לקבל מהם הכול בכתב.

אל תשכחו לחתום על חוזה התקשרות מול חברת האיטום, לא משנה איזה סוג של עבודת איטום אתם צריכים. בין אם אתם צריכים איטום גגות מרוצפים, איטום גג אסבסט או איטום גג עץ, יהיה חשוב לעגן את העבודה בחוזה ההתקשרות מול אנשי האיטום. כמו כן, עבודת חידוש גג כזו מצריכה גם קבלת אחריות מחברת האיטום. בדרך כלל נהוג לקבל מספר שנות אחריות על עבודות איטום מסוגים שונים.

הוזלת עלויות איטום גגות ומבנים

אם מדברים על טיפים לפני ביצוע עבודות איטום גג שטוח מבטון, מדברים גם על האפשרות של הוזלת מחירים. המחירים של עבודות האיטום נקבעים על פי מספר פרמטרים. למשל, אנשי האיטום יצטרכו לשקלל את עלות היקף העבודה, מה שעושים לפי מטרים רבועים.

כמו כן, אם בגג המבנה מותקנים כל מיני מכשולים אשר מקשים על עבודת האיטום להתבצע, יהיה צורך לשקלל את עלות העבודה של פירוק אותם מכשולים. אם כך, אנו מבינים כי ישנן עלויות לא מבוטלות בעבודות אלו של איטום מבנים.

השוואת מחירים בין חברות איטום מומלצות

אם אתם רוצים להוזיל את העלויות על העבודה, אתם יכולים לנסות לפרק בעצמכם את המכשולים השונים שיש על הגג. למשל: סולמות, מרזבים, צלחות לוויין, קולטי שמש ועוד. ואם אתם רוצים להוזיל עלויות נוספות, יהיה כדאי לערוך השוואת מחירים בין חברות איטום מומלצות. תוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות דוקטור גוגל, שיציע לכם מגוון פורטלים אינטרנטיים להשוואות מחירים. ודבר נוסף שכדאי לזכור, לעולם אל תתפשרו על איכות ומקצועיות חברת האיטום שלכם.

גם אם תצטרכו לשלם עוד כמה שקלים על חברת איטום מאוד מקצועית, סביר להניח שבטווח הארוך זה יהיה שווה את זה. כידוע לכולנו, הזול לפעמים עלול לצאת יקר, מה שעדיף להימנע ממנו. אם אפשרי מלכתחילה להסתייע באנשי איטום בעלי ניסיון ומוניטין רב שנים, בהחלט יהיה עדיף.

האם אפשר לבצע איטום גג בטון לבד?

איטום גג בטון אפשרי לביצוע לבד, אבל בחיים כמו בחיים, צריך לדעת בדיוק מה אתם עושים. אם אין לכם ניסיון בתחום הזה של איטום גג בטון או איטום מבנים, יהיה מיותר להשתפשף בפעם הראשונה על הגג שלכם. גם אם סיפרו לכם המלאכה הזו קלה ולא מורכבת, המציאות היא מעט שונה.

בסופו של דבר, איטום גג לבד הוא אפשרי, אבל אף אחד לא יבטיח לכם תוצאות. איטום גג שטוח אמנם יהיה קל יותר מאיטום של גג רעפים, אבל אין ספק שגם כאן וגם כאן חובה להיות בעלי ניסיון מקצועי וידע מקצועי. אם אין לכם את אלו, אל תתנסו באיטום לבדכם.

איטום גג בבניין משותף – מה צריך לדעת?

רגע לפני שמבצעים איטום גג בבניין משותף, יהיה חשוב קודם כל לקבל את האישור העקרוני של ועד הבית. אם עדיין לא העליתם את האופציה של איטום גג בטון בבניין, קיימו ישיבה וקבלו את האישור של כלל המשתתפים. לאחר מכן, תוכלו לקבל את הצעת המחיר של חברת האיטום.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי