השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

חידוש גג – המדריך המלא

עומדים לבצע איטום גגות בטון? רגע קטן לפני שמאתרים חברת איטום מומלצת לעבודות איטום גגות או בגובה, כדאי לקרוא את השורות הבאות. ריכזנו עבורכם כאן את כל המידע הרלוונטי לפני שמבצעים זיפות גגות, סיוד גגות, איטום גג מרוצף ועוד.

אין ספק, כולנו היינו מעדיפים להנות מחורף חמים, נעים ויבש, אבל לפעמים צריך להתמודד גם עם נזילות מים. אם בעבר כבר ביצעתם זיפות גג או איטום גג בשיטה אחרת, שימו לב – אתם לא פטורים מבדיקת נזילות מים לפני החורף. המסקנה היא כזאת: רגע לפני שהחורף מתחיל, תבצעו בדיקת נזילות מים ובדיקת מצב איטום בגג. בואו נתחיל באמת עם בדיקת המנע, מה ואיך אנשי האיטום יבדקו?

בדיקת מנע ותחזוקת איטום גגות

בין אם אתם מחפשים אחר שירות של תחזוקת איטום, או שמא אתם מעוניינים לבצע בדיקת מנע לפני החורף – אתם פועלים נכון. בפועל, בדיקת המנע יכולה לחסוך לכם המון כאב ראש, במיוחד בעונת החורף. במהלך בדיקת מנע או במהלך תחזוקת גגות, אנשי האיטום קודם כל ירטיבו את הגג בעזרת מים וחומרים.

לאחר שאנשי האיטום מרטיבים את הגג, יהיה אפשרי לבדוק היכן קיימים מוקדים של נזילות מים. אם אכן קיימים כאלו, אנשי האיטום ימליצו על אחד מ-2 הפתרונות הבאים: 1. יש לכם את האפשרות של תיקון איטום נקודתי. 2. יש לכם את האופציה של חידוש גג קומפלט ואיטום מחדש.

אילו עבודות איטום גגות ומבנים חברת איטום תבצע?

חברות איטום יכולות לבצע סוגי איטום מסוגים שונים, לרבות איטום גגות מרוצפים, איטום מרפסות, איטום מרתפים, איטום גג רעפים דולף ועוד. בעוד שעבודות כמו איטום גגות רעפים יצריכו שיטות איטום מאוד ספציפיות, איטום גג עץ או איטום גג בטון יצריכו איטום מסוג אחר.

לא פעם, חברות איטום גם נדרשות לפעול באזורים תעשייתיים רבים, ששם אנו נמצא גגות מסוג אזבסט (אסבסט). בניגוד לעבודות כמו איטום גגות רעפים או איטום גגות מרוצפים ובטון, איטום גג אסבסט יצריך התמגנות וציוד מאוד מסוים.

במה שונה איטום גג אזבסט מאיטום אחר?

גגות אזבסט עשויים להיות רעילים במיוחד, מה שהופך את הטיפול בהם לעדין מאוד. חברת האיטום חייבת להיזהר שלא לנפץ את לוחות האסבסט, מה שעלול חלילה לגרום לבעיות נשימה קשות ואפילו סרטן במקרים מסוימים. החלקים המיקרוסקופיים של האסבסט מתפזרים באוויר וזה עשוי להיות מאוד מסוכן בעת שבירת האזבסט.

בדרך כלל אנשי איטום יצטרכו להרטיב את כל הגג במים בכדי לטפל בו. זאת, בכדי שאם הלוחות יישברו במהלך עבודת האיטום, אז הסיבים המיקרוסקופיים של האסבסט לא יעופו באוויר. כך הם לא יסכנו את כל הסביבה ואת אנשי האיטום עצמם.

כל כמה זמן צריך לבצע תחזוקת איטום או חידוש גג?

ההמלצה הכי גורפת היא לבצע בדיקת איטום פעם בשנה. באופן הזה, אם תהיה לכם בעיית איטום, תוכלו לעלות עליה בזמן ולתקנה לפני שהחורף מתחיל. כי כשכבר החורף מתחיל, עבודת האיטום הופכת להיות הרבה יותר מורכבת ויקרה.

באופן כללי, נדירים המקרים בהם צריך לבצע חידוש גג בכל שנה. יותר נפוצים מקרים שבהם יש צורך לבצע תיקונים נקודתיים פעם בשנה-שנתיים. יחד עם זאת, השמש הישראלית לא מטיבה עם חומרי האיטום, שמתקלפים ומתרככים במהלך הקיץ. בפועל, חומרי האיטום מאבדים מיעילותם בגלל החום הגבוה של הקיץ הישראלי.

האם כדאי לבצע איטום גג לבד?

ההמלצה היא לא לבצע איטום גג לבד, אבל כל אחד ושיקוליו. אם אתם מעוניינים לבצע איטום גג בעצמכם, אנחנו נמליץ לכם לבדוק טוב-טוב מה הם חומרי האיטום המתאימים לגג שלכם. כמו כן, יהיה חשוב לוודא את שיטת האיטום האידיאלית לסוג הגג שלכם.

אם החלטתם שלא לבצע איטום גג לבד, אתם יכולים תמיד לאתר בקלות חברת איטום מומלצת לעבודות איטום שונות. בפועל, כנראה שזו תהיה הבחירה הנכנה ביותר. במיוחד אם אתם נדרשים להתמודד עם שטח גדול המצריך איטום מחדש.

כמה עולה איטום גגות בממוצע?

מחיר איטום גגות משתנה ממבנה למבנה, כמו כן הוא משתנה בהתאם לנסיבות הסביבתיות. איטום גג אסבסט לא עולה כמו איטום גגות מרוצפים, ובטח שעבודת איטום גג רעפים דולף לא תעלה כמו עבודת איטום גג בטון.

מעבר לכך שכל גג יצריך חומרי איטום מסוג שונה, כל גג גם בנוי אחרת. ישנם למשל גגות מסוכנים ומשופעים, שעליהם יש צורך לגבות תוספת סיכון, תוספת עבודה בגובה וכדומה. יהיה כדאי לברר את המחיר של עבודת האיטום מראש, ואם אפשר, נסו גם להתמקח על המחיר שנקבע.

באילו חומרי איטום משתמשים כדי לאטום גגות?

בכדי לבצע איטום גג בצורה נכונה, קודם כל יש לבחור את חומרי האיטום הנכונים. כלל ברזל הוא, שחומרי איטום מסוג שונה בדרך כלל דוחים אחד את השני. אם למשל יש לכם על הגג יריעות ביטומניות ואתם צריכים לבצע תיקון נקודתי, תוכלו אך ורק לרתך יריעות ביטומניות. אם יש לכם איטום מבנים בעזרת זיפות גגות או סיוד גגות, תוכלו לבצע תיקון איטום רק בעזרת סיוד וזיפות. וכך גם רלוונטי לגבי חומרי האיטום האחרים.

אם אנשי האיטום מציעים לכם לערבב בין חומרי איטום שונים, אנו מציעים לכם להתרחק מחברת האיטום הזאת. בשורה התחתונה, זה ייגמר כנראה בנזילות מים יחד עם הגשם הראשון של החורף. כמו כן, תקפידו תמיד לדרוש אחריות של לפחות כמה שנים על עבודת האיטום. בין אם אתם צריכים עבודת איטום גג שטוח, איטום גג רעפים או איטום גג בבניין משותף, תקפידו להסתייע באנשי איטום מקצועיים. רק כך תוכלו להנות מחורף יבש בבית.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי