השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

חומרי איטום גגות

ישנם חומרי איטום רבים לאיטום גגות, קירות, מרצפות ומשטחים אחרים. קבלני איטום שונים מעדיפים לעבוד עם חומרים אחרים ועם שיטות שונות. כיצד, אם כך,יודעים מהו מה ואיזה חומר מתאים לאיזו מטרה? ריכזנו עבורכם מספר דוגמאות והסברים.

כמה מחומרי האיטום המוכרים יותר

זפת חמה: איטום גגות באמצעות זפת הנה אחת משיטות האיטום הוותיקות והמוכרות בענף. בעבר, הייתה זו שיטת האיטום המועדפת, אם לא היחידה. אף על פי שהזפת היא חומר איטום איכותי ומוצלח בסך הכול, הרי שהעבודה עמה הייתה ונשארה מורכבת. לפיכך, קבלני איטום רבים שעסקו בזיפות גגות נהגו "לעגל פינות", על מנת לזרז את ביצוע העבודה ולחסוך בעלויותיה. יחד עם זאת, בקרב קבלני איטום מקצועיים ומסורים, זיפות גגות עדיין נשארה שיטה פופולרית ואיכותית, המניבה תוצאות ארוכות טווח.

סיוד: סיד וחומרי הלבנה אחרים נחשבים לחומרי איטום גגות רק כיוון שהם תומכים בחומרי איטום אחרים ומסייעים בשמירתם. מטבע הדברים, אין להם יכולת איטום ממשית בפני עצמם. לאחר זיפות, לפחות בקרב אנשי מקצוע שלא מקצרים תהליכים, נהוג לסיים את העבודה בסיוד. תפקידו העיקרי של תהליך זה הוא לכסות את שכבת האיטום בצבע בהיר, אשר מחזיר את קרני השמש ומפחית באופן משמעותי את השפעתן ואת יכולתן לחמם את הגג ואת האיטום. לעתים, ללא סיוד, יכול חום השמש לגרום אף להמסה של הזפת. כאשר הזפת נמסה,האיטום יכול להיפגע, וכן יכול לגרום הדבר לסתימה של מרזבים ולצרות אחרות. לכן, לא ניתן להקל ראש בחשיבותו של הסיוד בתהליך איטום הגגות.

יריעות ביטומניות: כפי ששמו של חומר איטום זה מעיד, יריעות ביטומניות הן יריעות של חומר ביטומני. לאחר הנחתן, מולחמות היריעות זו לזו בתהליך מיוחד המערב חימומן באמצעות גז. כיוון שמדובר ביריעות שלמות המונחות זו לצד זו, בניגוד לחומרי איטום גגות אחרים המיושמים במריחה, היריעות הביטומניות מאפשרות יישום אחיד ועמיד במיוחד. בשל קלות היישום ויעילותה, שיטה זו של איטום הופכת בהדרגה לשיטה המועדפת על ידי אנשי מקצוע רבים ולקוחותיהם.

ישנם עוד חומרי איטום רבים המשמשים כדי לאטום גגות, כתלות בסוג הגג,גודלו, שכבות איטום קיימות ושיקולים נוספים. א.א. אדיב תשמח לעמוד לשירותכם,להעניק ייעוץ מקצועי וללוות אתכם לכל אורך הדרך, מבחירת שיטת האיטום ועד להשלמת העבודה לשביעות רצונכם המלאה. כמו כן, בשעת הצורך, אנו מציעים שירותי S.O.S בימי גשם.

לפרטים נוספים ולהזמנות שירות צרו איתנו קשר!

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי