השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

החשיבות של זיפות גגות בחורף

גג הבית הוא החלק החשוף ביותר לפגעי מזג האוויר, וישנן תקלות רבות שעשויות לקרות אם לא נדאג לתחזוקה נכונה שלו שכוללת בין השאר גם זיפות של המשטח על מנת לאטום אותו מפני גשם בעונת החורף. זיפות גגות היא פעולה שמתבצעת כבר שנים רבות וניתן לראות גגות מסוג זה שנמצאים בכל רחבי הארץ.

מתי כדאי לבצע זיפות גגות?

את הזיפות מומלץ לבצע לפני שמגיע החורף ,או יותר נכון בעונה היבשה כך שהעבודה תתבצע באופן יעיל ונכון. הזפת הוא חומר אטום לחלוטין ומים לא יכולים לחדור דרכו כל עוד הוא מרוח בצורה אחידה על פי כל הגג. לקראת עונת החורף, יש לבצע את האיטום ולא להמתין לבואם של הגשמים. גג שלא עבר איטום, יסבול מנזילות רבות ויביא לנזקים רבים לדיירים ולבניין באופן כללי. זיפות גגות מקצועי יבטיח הגנה מלאה מפני פגעי מזג האוויר וכדאי לבצע את הזיפות בגגות בכל כמה שנים.

מניעת נזקים עתידיים

היות שמדובר בעבודה מקצועית ולא בעוד עבודת תחזוקה, מן הסתם ככל שהיא תתבצע במקצועיות כך גם תוכלו לחסוך כסף בעתיד ובסופו של דבר העבודה תמנע מכם הוצאות כספיות רבות. תיקון של נזקי גשמים עשויים להגיע לאלפי שקלים ועדיף שלא להגיע למצבים כאלו. לאחר פעולת הזיפות, מומלץ לסייד את הזפת מה שיביא לכמה יתרונות:

ראשית, סיוד של הזפת יביא לשמירה על האחריות למשך חמש שנים כפי שנהוג בדרך כלל.

הסיוד יסייע לבידוד טוב יותר וישמור על שכבת הזפת שלמה.

סיוד נכון מונע היווצרות של שלוליות שעשויות לאחר זמן מה לחדור את שכבת הזפת.

כדאי לפנות לאיש מקצוע שיבצע את הזיפות ואת הסיוד שלאחר מכן, פניה לאיש מקצוע תבטיח עבודה איכותית ומהירה כך שניתן לסמוך עליה ולעבור את החורף בשלום.

קצת על חומר הסיד

כיום, כבר לא מסיידים את הגגות בסיד, וניתן להשתמש בחומרים אקריליים שונים שיעשו את העבודה טוב בהרבה. הסיד הוא לא חומר ידידותי והוא היה נשטף בקלות עם המים. תחליפי ההלבנה יספקו שכבת בידוד מפני השמש וגם יסייעו בהגנה מפני רטיבות.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי