השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

האם אפשר וכדאי לאטום גגות אזבסט בעצמי?

החורף הגיע ויחד אתו הגיעו הגשמים, והתקווה היא שנזילות המים לא יגיעו. אבל לעיתים אנחנו מוכחים אחרת ומגלים רטיבות בקיר, רטיבות בתקרה בסלון, אולי אפילו ממש נזילות של מים. כשזה קורה, חובה לקבל שירות של איטום גגות. וחלק מהאנשים בנקודה זו עשויים לשאול את עצמם: אפשר לבצע איטום גגות לבד? ועוד יותר ספציפית אפילו, איטום של גגות אזבסט? הנה כל המידע שצריך בנושא.

לא פעם, אנחנו מגלים רטיבות בקיר וחושבים שזה לא מאוד נורא, מה שבטווח הארוך מוכיח אחרת. אם גיליתם רטיבות בקיר או נזילת מים, אתם חייבים לטפח בזה כמה שיותר בהקדם ועדיף שזה יקרה בקיץ. בחורף העבודה של איטום גגות היא יותר יקרה ויותר מורכבת, לפעמים גם בלתי אפשרית. ואם מדברים באופן ממוקד על איטום גג אזבסט, הרי שכללי המשחק כאן משתנים – הן בקיץ והן בחורף. אם אתם שוקלים לאטום גג אזבסט בכוחות עצמכם, אנחנו מציעים להימנע מכך. בואו נבין ביחד מדוע.

מדוע עדיף להסתייע בחברת איטום גגות אזבסט?

חברת איטום גגות מקצועית יודעת כיצד לטפל בגגות אזבסט, שאלו בעצם גגות אשר מסוכנים מאוד לבריאות. אזבסט הוא חומר גלם שפעם היה נפוץ מאוד בישראל. היו מרכיבים אותו על גגות של מחסנים, סדנאות עבודה, אפילו בתים ועוד.

כיום, בשנת 2021, אנחנו כבר כולנו יודעים עד כמה אזבסט הוא חומר גלם מסוכן לבריאות. כשהאזבסט מתפרק, נסדק או נשבר, הוא מפזר חלקיקי אזבסט לאוויר, מה שנקרא אבק אזבסטי. האבק הזה חודר למערכת הנשימה ויכול לגרום לבעיות נשימה לא פשוטות.

כיצד אוטם גגות עובד על גגות אזבסט?

כשאוטם גגות מתעסק עם גג אזבסט, הוא תמיד יעבוד על הגג כאשר הוא רטוב. לוקחים צינור ומרטיבים את הגג, בכדי שגם אם חלקיקים מגג האזבסט יישברו, הרטיבות תמנה מהאבק להתפזר באוויר. חשוב לציין, האבק האסבסטי מסוכן לא רק לאוטמי הגג, אלא גם לאנשים שגרים מתחת לגג, לעוברי אורח ברחוב ולבעלי חיים.

אם אתם צריכים לאטום גג אזבסט, ההמלצה הכי גורפת היא לקבל סיוע מקצועי של חברת איטום מבנים מורשית. מעבר לכך שאנשי האיטום ירטיבו את הגג כאשר יאטמו אותו, אנשי האיטום בדרך כלל ירכיבו גם מסכות מגן שמסננות את האוויר.

התאמת חומרי האיטום הנכונים

בכדי לאטום גגות אזבסט, יהיה חשוב גם להתאים את חומרי האיטום הנכונים, שזו עוד סיבה לכך שמומלץ להסתייע בחברה מקצועית. אם למשל על הגג קיים איטום שדורש תיקון בעקבות נזילה, חובה להשתמש בדיוק באותם חומרי איטום שקיימים על הגג.

זה יצריך מאנשי האיטום לבצע אבחון מוקפד של חומרי האיטום הנדרשים לביצוע העבודה. לא פעם, חברות איטום חובבניות או נוכלות עשויות להמליץ על איטום מחדש, למרות שלא באמת נדרש איטום קומפלט של גג. בפעמים רבות אפשרי לבצע תיקונים נקודתיים של איטום גגות אזבסט. זאת, בהנחה שהגג אכן מצריך איטום נקודתי והוא לא נפגע קשה כתוצאה מבלאי. ואם כבר מדברים על בלאי של איטום גגות, חשוב גם לדבר על האחריות של עבודת האיטום.

כמה זמן אחריות מקבלים על עבודת איטום?

בחיפושיכם אחרי חברת איטום גגות אזבסט, יהיה חשוב לוודא שאתם אכן מקבלים אחריות על עבודת האיטום. בעוד שחלק מחברות האיטום נותנות כ-3-5 שנות אחריות, חברות איטום אחרות יספקו לכם 10 שנות אחריות. יהיה כדאי לברר מראש את הכול, וכמובן לעגן את התנאים של חוזה ההתקשרות בחוזה.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי