השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

אילו שירותים תספק חברת איטום? יש אחריות על השירות?

אמנם נהוג לחשוב שחברת איטום גגות אוטמת אך ורק גג של מבנה, אבל בפועל, אנשי איטום עושים עבודות נוספות. אם אתם מתעניינים בכל מה שקשור לתחום איטום מבנים, ריכזנו עבורכם בשורות הבאות את כל המידע שכדאי להכיר בתחום האיטום.

כנראה שאין הרבה דברים יותר מבאסים מאשר הרגע הזה, כשאתם מגיעים הביתה ומגלים רטיבות. הרטיבות יכולה להתגלות בקיר, בחיבורים בין התקרה לקירות הבית, אפילו על הרצפה ועוד, בקרמיקות במטבח ועוד. צריכים איטום מבנים? חברת איטום עושה יותר מאשר לאטום גגות, בהנחה שמדובר בחברה מקצועית ולמודת ניסיון. בעוד שחלק מחברות האיטום עוסקות בתחום של איטום גגות בלבד, חברות איטום אחרות יאטמו עבורכם גם מרצפות. בואו נכיר את סוגי שירותי האיטום הנפוצים והפחות מוכרים בענף. נתחיל עם איטום מרתפים.

איטום מרתפים – מה חשוב לדעת?

איטום מרתפים הוא אינו דומה לאיטום גגות, לא בשום דרך ובשום צורה. בעוד שאיטום גגות יצריך מאנשי האיטום עבודה על הגג, האיטום של המרתף יצריך בדרך כלל עבודת איטום של הקיר החיצוני של המרתף. אם הקיר החיצוני של המרתף הוא אינו מקור הבעיה, כנראה שחברת האיטום תצטרך לאטום את המרתף מבפנים.

חשוב לציין, כשאוטמים מרתפים משתמשים בחומרי איטום אחרין מאשר חומרי האיטום שבהם משתמשים על גגות. אם חברת האיטום מציעה לכם להשתמש למשל ביריעות ביטומניות עבור איטום מרתף, רוב הסיכויים שמדובר בחברה חובבנית שעשויה גם לגרום לכם נזק. איטום מרתף בדרך כלל מבוצע בעזרת חומרי איטום כמו זפת.

איטום גגות של מבנים מכל הסוגים

איטום גגות הוא תחום נרחב, שבתוכו תוכלו למצוא אנשי מקצוע העוסקים באיטום גגות רעפים, איטום גגות אזבסט, איטום גגות שטוחים, גגות מרוצפים ועוד. בפועל, כל סוג של גג יצריך איזושהי שיטת איטום אחרת וחומרי איטום אחרים (משתנה מגג לגג). בעוד שגג רעפים יצריך איטום רעפים, גגות שטוחים יצריכו שיטות איטום אחרות לגמרי.

אם אתם צריכים איטום של גגות שטוחים, יריעות ביטומניות וזיפות גגות יהיו האופציות העדיפות בדרך כלל. אם אתם צריכים איטום של גגות אזבסט, ובכן, זה כבר סיפור אחר לגמרי. בואו נבין במה כרוך איטום גג אסבסט.

איטום גגות אזבסט – מה חובה לדעת בנושא?

אם אתם צריכים לבצע איטום גגות אזבסט, אתם חייבים להכיר את חומר האזבסט ולהבין לעומק במה כרוכה החשיפה אליו. בשורה התחתונה, חומר האזבסט הוא חומר מסוכן אשר עלול להוביל למחלות נשימה מסוגים שונים. אם צריך לבצע איטום גגות אזבסט, תמיד יהיה חשוב להרטיב את הגג ולעבוד עליו אך ורק כאשר הוא רטוב.

מאחר שגגות האזבסט מסוכנים רק כאשר הם ניזוקים, נשברים ונסדקים, הרטבת הגג תאפשר את העבודה עליו כך שגם אם הגג שבור, הרטיבות תמנע מהחלקיקים של האזבסט להתעופף באוויר. באופן הזה, יהיה אפשר לאטום גג אזבסט מבלי חלילה לסכן את אנשי האיטום ואת הסובבים אותם.

אילו עוד שירותי איטום אפשר לקבל?

חברת איטום מבנים שנחשבת מקצועית מספיק, בדרך כלל תהיה מסוגלת לספק לכם גם את השירות של פחחות בניינים. התחום של פחחות בניינים עוסק בתיקון של מרזבים, סולמות, צלחות לוויין, תיקון מעמדים של קולטי שמש ועוד.

בין אם אתם צריכים שירות של איטום גגות, מרתפים או כל איטום אחר, אנחנו ממליצים על השוואת מחירים באינטרנט. ככה תוכלו לקבל מספר הצעות מחירים מחברות האיטום המובילות בשוק, לבחור בנכונה לכם ולהתקדם הלאה עם עבודת האיטום.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי