השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

איך אפשר להוזיל מחירי איטום גגות?

אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה איטום גגות, או שמא אתם מעוניינים להוזיל מחיר איטום גג, השורות הבאות נכתבו עבורכם. בחסות צוות המומחים שלנו, ריכזנו כאן את כל המידע הנוגע לאיטום, מחירי איטום גגות, דרכים להוזיל עלויות וכל מה שבין לבין. הצטרפו לכמה דקות קריאה שיכולות לחסוך לכם לא מעט כסף על עבודת איטום מבנים.

כשהגג כבר מתחיל לטפטף ואולי אפילו החורף כבר מגיע, יכול להיות שיהיה מאוחר מדי לאטום גגות. אנשי האיטום, בנקודה זו, יגידו לכם שצריך לחכות עד שהגג יתייבש בכדי לבצע עבודה נכונה. אמנם בחלק מהמקרים אפשר גם לבצע איטום גגות בחורף, אבל העבודה תהיה מאוד מורכבת וכנראה מאוד יקרה. מסקנה? לא להמתין לרגע האחרון! איטום מבנים עדיף לבצע לפני ספטמבר. ובכל זאת, כאשר מעוניינים לאטום את הגג, חשוב גם לדעת כמה עולה איטום גגות, לדעת איך להוזיל מחירים ועוד.

איך אפשר להוזיל מחיר איטום גג?

אם אתם רוצים לנסות להוזיל מחיר איטום גגות, ההמלצה הראשונה היא לבצע את האיטום בחודשי הקיץ. כמו שאמרנו כאן בשורות למעלה, עבודת איטום חורפי היא יותר יקרה ויותר מורכבת. דבר נוסף שחשוב לדעת, הוא נוגע לנושא של מכשולים על הגג.

אם אתם רוצים להוזיל מחיר איטום גגות, יהיה כדאי להסיר את כלל המכשולים שמפריעים לעבודת האיטום. יש על הגג מכשולים כמו מרזבים, דודי שמש, קולטי דודי שמש, סולמות גג, צלחות לוויין ועוד. אם תבקשו מחברת האיטום להסיר את המכשולים האלו לפני העבודה שלה (חובה להסיר), היא תגבה על כך כסף. אם תסירו בעצמכם את המכשולים הנ"ל, יכול להיות שתצליחו לחסוך מאות שקלים. לא מבוטל בכלל.

צריך להסיר את חומרי האיטום הישנים?

רגע לפני שאתם מזמינים עבודת איטום גג, אתם צריכים לדעת שחובה להסיר את חומרי האיטום הישנים. זאת, בהנחה שאתם מעוניינים לבצע איטום קומפלט מחדש של כל הגג. אם לא, אין צורך להסיר את חומרי האיטום הקיימים. אם צריך להסיר את חומרי האיטום הישנים בעקבות איטום מחדש של כל הגג, ההסרה עולה כסף, כמובן.

אם יש ביכולתכם לבצע הסרה נכונה של חומרי האיטום בעצמכם, תוכלו לחסוך לא מעט כסף בהזמנת חברת האיטום. אמנם מדובר בעבודה מורכבת, אבל יש אנשים שיש להם את היכולות והידע לבצע הסרת חומרי איטום ישנים. אם אתם נמנים בין האנשים האלו, ייתכן שאפילו תוכלו לבצע את איטום הגג בעצמכם, מה שיחסוך לכם אולי אלפי שקלים.

השוואת מחירים בין חברות איטום

אם אתם צריכים עבודת איטום מבנים וגגות, אתם כמעט חייבים לבצע מחקר שוק ולקב מספר הצעות מחיר. או במילים אחרות, השוואת מחירים בין חברות איטום גגות ומבנים. תקבלו מספר הצעות מחירים, תשוו בין ההצעות האלו ולכו על מה שהבטן שלכם אומרת לכם.

אם אתם מעוניינים להשוות הצעות מחיר בין חברות איטום שונות, כדאי לדעת שיש למטרה הזאת אתרי אינטרנט ייעודיים בימינו. בארים האלו, שנקראים פורטלים בדרך כלל, תוכלו גם למצוא מחירון עבודות איטום מומלץ לצרכן. אם תסקרו את מחירון עבודות האיטום וגם תשוו מחירים, אך אחד לא יוכל לעשות עליכם "סיבוב" או לנסות לגבות ממכם מחיר יקר שלא לצורך. בסופו של דבר, בימינו קל מאוד להתנהל כמו צרכנים חכמים, יש לנו את כל המידע באינטרנט. אם כך, תשתמשו בו נכון ותוכלו רק להרוויח מכך. זכרו, הכוח הוא בידיים של הצרכן החכם והחוקר.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי