השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

איטום רצפת גג – כל מה שחשוב לדעת

רגע קטן לפני שהחורף כבר כאן, הגיע הזמן לבצע בדיקת איתור נזילות מים בגג. לאחר מכן ואם יהיה צורך בכך, יהיה חשוב לבצע גם איטום גג רעפים, איטום גג בטון, גג עץ או כל גג מסוג אחר. ושנייה לפני שקוראים לשירות של חברת איטום מקצועית, הנה כל הפרטים שמומלץ להכיר.

צריכים עבודת איטום גגות אצלכם במבנה? בין אם צריך זיפות גג, סיוד גגות או כל עבודת איטום אחרת – המתינו לאנשי המקצוע. לא בכדי, אנשי המקצוע לומדים את התחום של איטום גגות במשך שנים. הם לומדים בשטח כיצד לאטום בצורה נכונה, לומדים כיצד לטל בסוגי הגגות, לאתר נזילות מים ועוד. חברות איטום יוכלו לספק לכם שירות של זיפות גגות, איטום גג מרוצף, איטום גג רעפים דולף, איטום רצפת גג ועוד. אז לפני שאתם מחליטים לבצע איטום גג לבד, יהיה כדאי לשמוע מה יש לחברת האיטום להגיד לכם.

איטום נקודתי או חידוש גג קומפלט?

לא פעם, יש צורך לבצע תיקון נקודתי בלבד, ככה שאל תמהרו לחשוב שאתם נכנסים לפרויקט שייקרע לכם חור בכיס. ויודעים מה, גם אם יהיה צורך לבצע חידוש גג קומפלט ואיטום מחדש, זה יהיה עדיף מאשר לגלות נזילות מים בחורף.

נזילות מים בבית יכולות להוביל לנזקים בציוד, בריהוט וספות, ארונות חשמל, מכשירים חשמליים ועוד. בפועל, זה ממש לא שווה את הסיכון. אם גיליתם נזילת מים נקודתית בבית, חשוב לטל בזה כמה שיותר מהר ולפני שהחורף מתדפק על החלונות. ובכדי להיות הכי מוכנים לחורף, יהיה חשוב לבצע בדיקת מנע לפני שהוא מתחיל.

בדיקה ואיתור של נזילות מים בגג

עוד בקיץ כשהימים עדיין חמים, תקראו לאנשי האיטום בכדי שהם יוכלו לבצע בדיקת ואיתור נזילות מים. חשוב לציין כי במקרים מסוימים, אנשי האיטום יצטרכו להסיר כל מיני מכשולים לפני הבדיקה של נזילות המים.

אנו מדברים על מכשולים כמו דודי שמש וקולטים של דודים, סולמות, צלחות לוויין ועוד. אם חברת האיטום מצליחה לבצע בדיקת נזילות מים ללא ההסרה של המכשולים האלו, מה טוב. אבל גם אם היא תצליח לאתר נזילות מים ללא ההסרה של המכשולים האלו, היא תצטרך בהמשך לפרק אותם בכדי לבצע עבודת איטום.

סוגי עבודות איטום ומידע חשוב

בין אם צריך איטום גגות מרוצפים, איטום גג אסבסט או איטום גג בטון ועץ, כלל המכשולים השונים חייבים להיות מפורקים. בפועל, הפירוק של כלל אותם "מכשולי-איטום" אמור להיות מגולם בתוך המחיר של עבודת האיטום עצמה.

כחלק מהתהליך של קביעת מחיר עבודת האיטום, חברת האיטום גם תמדוד את גודל הגג שלכם במטרים רבועים. המחירים של עבודות איטום בין טווחי מחירים של כ-7 ₪ ועד עשרות שקלים למ"ר. חשוב לציין, ישנן עבודות איטום שמתומחרות גבוה מעבודות איטום אחרות. למשל, איטום גג אזבסט, איטום גג עץ וגם איטום גגות רעפים.

במה שונה איטום גג אסבסט מאיטום גגות אחרים?

חידוש גג אזבסט למשל, יצריך מחברת האיטום לעבוד עם חומרים מסוכנים. כידוע לכולנו, חומר האסבסט עלול להתפרק ולפזר כל מיני סיבים מיקרוסקופיים באוויר. הסיבים האלו עלולים לגרום חלילה לכל מיני מפגעים בריאותיים ותברואתיים.

אם לאחר כל מה שהסברנו כאן אתם עדיין מעוניינים לבצע עבודת איטום גג לבד, זו כבר בחירה שלכם. אבל אם אתם מעוניינים להסתייע בחברת איטום מקצועית עבור איטום רצפת גג או איטום גג שטוח, יש לנו טיפ עבורכם.

איזה סוג של אחריות תקבלו על עבודת האיטום?

תקשיבו לנו. תמיד חשוב לבדוק מראש את משך האחריות שאתם מקבלים על עבודת האיטום. על חלק מעבודות האיטום אתם תקבלו 1-3 שנים אחריות, בעוד שעבודות איטום אחרות יספקו לכם 10 שנות אחריות. כך או כך, חשוב לבדוק בחוזה ההתקשרות מול חברת האיטום, שאכן אתם נהנים מאחריות על העבודה.

באופן הזה, גם אם תגלו לאחר חודש שעדיין יש נזילת מים מהגג, תוכלו לקרוא לחברת האיטום שנית ושלישית – עד שהעבודה תושלם. ואם אתם מעוניינים בכל להימנע מכל הסיטואציה הזו של איטום גג מחדש קומפלט, יהיה חשוב מדי פעם לבצע בדיקת תקינות האיטום של הגג.

אחת לשנה מומלץ לבדוק את מצב האיטום

אחת לשנה בערך, תקראו לאנשי איטום שיבצעו עבורכם בדיקות נזילות מים ומצב האיטום של הגג. ככה תוכלו להתחיל את החורף בראש שקט, תדעו שאין נזילות מים מעל הראש שלכם. ואם אתם צריכים איטום גג בבניין משותף, כמובן שיהיה חשוב להעביר את ההצעה בישיבת ועד הבית.

אם אתם צריכים הצעת מחיר עבור ישיבת ועד הבית בכדי לדון באיטום, אנחנו ניתן לכם כאן טיפ חשוב. סמכו עלינו, תנסו לקבל מספר הצעות מחיר ממספר חברות איטום שונות. ככה תוכלו לערוך השוואת מחירים ולנסות לחסוך במחיר של עבודת האיטום.

לחסוך כסף על עבודות איטום גגות

עבודות איטום גגות לא מאוד יקרות, אבל אם אפשר לחסוך כסף, למה לא? אנחנו ממליצים לכם לבקר במספר פורטלים אינטרנטיים למטרות השווא מחירים. ככה תוכלו לקבל הצעות ממספר חברות, להעלות אותן בישיבת ועד הבית ולבחור בחברה הכי נכונה לכם. בשורה התחתונה, זה שצריך לבצע עבודת איטום, לא אומר שצריך לשרוף גם חור בכיס.

אז אגע לפני שקוראים לשירותיה של חברת איטום מומלצת לבניין משותף, מקבלים מספר הצעות מחירים וחוסכים בעלויות עתידיות. אם תפעלו באופן הזה, אנחנו מבטיחים לכם שתוכלו לחסוך בעלויות עבודת האיטום שלכם. כמו כן, אל תשכחו לוודא שאתם מקבלים אחריות על עבודת האיטום.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי