השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

איטום גג שטוח

איטום גג שטוח זו עבודת איטום פחות מורכבת מעבודות איטום אחרות, למשל איטום של גגות רעפים משופעים. אבל יחד עם זאת שאיטום גג מהסוג הזה נחשב יחסית פחות מורכב, עדיין צריך לעשות זאת בצורה הכי מקצועית בכדי להימנע מנזילות מים עתידיות. הנה כל הדגשים לפניכם.

אם אתם לקראת ביצוע עבודת איטום גג שטוח, אתם כנראה לקראת בואו של החורף. ואם עדיין לא הגיעו הגשמים הראשונים שלו, אתם פועלים נכון. איטום גגות בחורף הוא לא רק יותר יקר, הוא גם יותר מורכב ולפעמים בלתי אפשרי אפילו. כשכל הגג כבר מוצף גשמים ויש נזילות מים לתוך הסלון, אנשי האיטום יוכלו בד"כ רק לחכות ולהמתין לסיום הגשם. רק אז, חברת האיטום תוכל להתחיל לעבוד על תיקון איטום או איטום מחדש. אם כך, הדגש הכי חשוב הוא – בדיקת איטום ונזילות מים בקיץ.

איטום גגות מכל הסוגים – באילו חומרי איטום יש לבחור?

כיצד נדע אם יש לבצע זיפות גג, סיוד גגות או אולי בכלל התקנת יריעות איטום? ובכן, קודם כל, בודקים מה יש כרגע בגג. אם בעבר התקנתם יריעות ביטומניות עבור איטום גג שטוח, כנראה שאתם תצטרכו להשתמש שוב ביריעות ביטומניות. זאת, משום שחומרי איטום שונים אחד מהשני – דוחים אחד את השני (בד"כ).

אם בעבר השתמשתם בחומרים אקריליים לאיטום גג, כנראה שגם הפעם תצטרכו להשתמש בסוג החומרים האלו. ככה גם רלוונטי לגבי איטום גג מרוצף, איטום עם זפת, איטום עם סיוד, איטום גגות רעפים, זיפות גגות ועוד.

איטום רצפת גג שטוח – כיצד נקבע מחרי האיטום?

בכדי לקבוע מחיר איטום גג שטוח, או מחיר איטום רצפת גג, חברת האיטום קודם תבצע בדיקה מקדימה. לאחר הבדיקה, חברת האיטום תוכל להבין את חומרת המקרה ועד כמה צריך לחדש את האיטום של הגג. בין אם צריך לבצע תיקון איטום נקודתי, א שמא חידוש גג קומפלט, בכל מקרה המחירים ינועו בין טווחים של עשרות שקלים למ"ר. לא יקר מאוד, ככה שלפעמים יהיה כבר כדאי לבצע חידוש כולל של איטום הגג שלכם.

עוד כדאי לדעת, כדי לתמחר את עבודת האיטום, חברת האיטום גם תצטרך לבדוק מה עוד נדרש ממנה (מלבד האיטום עצמו). אם למשל נדרש מחברת האיטום לפרק בגג סולמות, מרזבים, צלחות לוויין וקולטי שמש, עבודת האיטום בדרך כלל תהיה יקרה יותר. אם אתם מעוניינים לחסוך כסף על עלויות האיטום, יהיה כדאי לפרק לבד את כלל המכשולים שמפריעים לאנשי האיטום לבצע את עבודתם נאמנה.

איטום גגות שטוחים – מה חשוב לדעת?

אחד הדברים שהכי חשוב לדעת הוא, שאנשי האיטום אמורים לתת לכם אחריות על עבודת האיטום. חשוב לזכור, כל עבודת איטום מקבלת אחריות עם תוקף שונה. איטום גג מרוצף מקבל אחריות של כמה שנים, כמו גם איטום גג רעפים דולף, איטום גג בטון, איטום גג עץ, גג שטוח ועוד.

רוב חברות האיטום מספקות בערך 3-7 שנים של אחריות על עבודות האיטום השונות. רגע לפני שאתם נותנים לאנשי האיטום את ה-OK להתחיל לעבוד, תוודאו שסעיף האחריות כלול בחוזה ההתקשרות מול החברה. כך תוכלו להיות בטוחים שהכול מתנהל על מי מנוחות ובצורה נכונה.

עד כמה שונה איטום גג שטוח מעבודות איטום אחרות?

איטום גג שטוח שונה במהותו מעבודות כמו איטום גגות מרוצפים, איטום גגות רעפים וכדומה. איטום גג שטוח נחשבת מלאכת עבודת איטום די קלה, שבדרך כלל מתחילה ונגמרת בהתקנת יריעות ביטומניות. ריתוך יריעות ביטומניות הוא פתרון יעיל מאוד כנגד נזילות מים, שבדרך כלל מרתכים גם בעזרת זפת.

את ריתוך היריעות הביטומניות מבצעים בעזרת חומרי איטום מתקדמים, שאמורים להחזיק מעמד במשך שנים. מעבר לאופציה של יריעות איטום, איטום גגות שטוחים יכול להתבצע גם באמצעות זיפות גגות, סיוד גגות ועוד.

איטום גג בבניין משותף

אם אתם מעוניינים לבצע איטום גג בבניין משותף, אתם צריכים קודם כל להעלות את ההצעה בישיבת ועד הבית ולאחר מכן, לקבל הצעת מחיר. הקפידו לקבל מספר הצעות מחיר מחברות איטום שונות, מה שישאיר את כוח המיקוח אצלכם בידיים.

תוכלו לנסות להתמקח על מחיר עבודת האיטום, אבל חשוב לזכור שעל איכות לפעמים צריך לשלם קצת יותר. אל תתנו לזול להפוך לכם ליקר, תסתייעו בחברת איטום מקצועית, גם אם זה אומר שתצטרכו להוסיף עוד קצת בתשלום.

אפשר לבצע איטום גג לבד בגגות שטוחים?

איטום גג לבד בגגות שטוחים הוא הרבה יותר קל מאשר איטום גגות רעפים, איטום גג אסבסט, איטום גגות מרוצפים וכו'. אבל יחד עם זאת, גם איטום גג שטח יצריך ממכם ניסיון מקצועי וידע רב. אם כך, תיגשו למלאכה הזו רק אם אתם בעלי ידע בתחום, או ניסיון בשטח.

אם אתם מעוניינים לבצע איטום גג לבד בגגות שטוחים, יהיה חשוב קודם כל לבצע בדיקת ואיתור נזילות מים. ככה תוכלו הבין את המקורות של הנזילות ולטפל בהם נקודתית. אם צריך חידוש גג קומפלט, אל תשכחו לבחור בחומרי האיטום הנכונים. תבדקו אילו סוגים של חומרי איטום נמצאים מותקנים כרגע בגג. בהתאם לכך, בחרו את חומרי האיטום החדשים.

הצעת מחיר לעבודת איטום

אם אתם מחפשים אחר הצעת מחיר אטרקטיבית לעבודת איטום, אנחנו ממליצים לערוך השוואת מחירים בין חברות איטום מומלצות. תקבלו מספר הצעות מחיר, תסקרו את תיקי העבודות של חברות האיטום ותבחרו בחברה הנכונה לכם. אל תשכחו, לא תמיד יהיה כדאי ללכת על השירות הכי זול שמוצאים. בדרך כלל יהיה עדיף לבחור בחברת איטום מקצועית, גם אם זה אומר שהיא תגבה ממכם קצת יותר בעלות הסופית.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי