השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

איטום גג רעפים דולף

בעוד שעבודת איטום גג מרוצף תצריך שיטות איטום מסוימות, איטום גג רעפים יצריך שיטת איטום אחרת. איטום גגות רעפים בדרך כלל יצריך את ההרמה של הרעפים עצמם, אבל יש גם דרכים להימנע מכך. בואו נבין ביחד כיצד מבצעים עבודת איטום גגות רעפים מוצלחת.

בין אם אתם צריכים שירות איטום גג רעפים דולף או איטום גגות מסוג אחר, אתם צריכים אנשי איטום בעלי ניסיון רב. בחיים כמו בחיים, ישנם מקצוענים וישנם חובבים, אז ריכזנו עבורכם את כל המידע הנדרש. לאחר הקריאה של השורות הבאות, תוכלו לקבל מושג מסוים בתחום של איטום גגות ולהבין במי כדאי להסתייע. כמו כן, נסביר בשורות הבאות כיצד מבצעים איטום גג רעפים נוזל.

תיקון ואיטום של גג רעפים דולף – מתי עדיף לבצע את זה?

כלל אצבע בעולם האיטום הוא, שאיטום גגות תמיד עדיף לבצע בעונת הקיץ או באביב. אם אתם ממתינים לחורף כדי לבצע זיפות גג, סיוד גגות, איטום גגות מרוצפים, איטום גג רעפים דולף – אתם תשלמו מחיר גבוה יותר. זאת, משום שעבודת האיטום בעונת החורף היא לא רק מורכבת יותר, היא גם יותר מסוכנת עבור אנשי האיטום.

לאחר שהבנו כי עדיף לבצע זיפות גגות ואיטום מבנים בקיץ, בואו נדבר על תיקון נזילת מים בגגות רעפים דולפים. אם גיליתם נזילת מים בגג רעפים, יהיה חשוב לבדוק ולוודא את מקור הנזילה. האם מדובר במיקום נקודתי שבו יש נזילה? אולי בריבוי נקודות שנוזלות בגג? כך או כך, אנשי איטום קודם יצטרכו לאתר את מקור הנזילה. לאחר מכן, יהיה אפשרי להתאים את שיטת האיטום לסוג גג המבנה.

תיקון נזילות מים בגגות רעפים – כיצד מבצעים זאת?

אם אתם צריכים לבצע איטום רצפת גג או איטום גג אזבסט, בדרך כלל העבודה לא תהיה מאוד מורכבת. אבל גגות רעפים מצריכים מיומנויות ושיטות אחרות. במקרים מסוימים יהיה צורך להרים את הרעפים ולאטום מתחתם. איטום גגות רעפים לא דומה לעבודות כמו איטום גג בטון או איטום גג עץ. בפועל, הרעפים צריכים להיות מורמים בעדינות רבה, וזאת בכדי שלא ייגרמו נזקים ברעפים ושהם לא יישברו.

אם אתם לא מעוניינים להרים את הרעפים בגג שלכם, יהיה אפשרי לבדוק בנוגע לתיקונים נקודתיים של נזילות מים. במקרים אלו, אנשי האיטום יגיעו אליכם עם חומרי איטום חזקים שמגלים עם עמידות בפני השמש החמה. חשוב להסביר מדוע אנחנו מציינים זאת. הנה ההסבר:

חומרי איטום לתיקון גגות רעפים – עמידים בשמש?

בעיקרון, איטום נקודתי ותיקון נקודתי הם פחות מומלצים. בכדי לבצע את האיטום הנקודתי, חברת האיטום תצטרך לאטום בין הרעפים ובין האריחים, מה שלא תמיד מחזיק מעמד במבחן הזמן. מעבר לכך, השמש הקופחת של ישראל יכולה לגרום לקילוף של חומרי האיטום לאחר קיץ או שני קיצים. אם כך, אנחנו מבינים כי הפתרון העדיף יהיה הרמת הרעפים ואיטום תחתם. כך תוכלו להימנע מנזילות מים בעתיד.

אם הבחירה נופלת על איטום כלל הגג, יהיה חשוב לקבל מספר הצעות מחיר ממספר חברות איטום שונות. תשוו בין הצעות המחיר ותנסו להוזיל עלויות איטום, אבל לא פחות חשוב מכך – תשוו בין שיטות האיטום השונות. קבלו ייעוץ, גלו את היתרונות בכל שיטת איטום ותבחרו בשיטה הנכנה לכם.

כיצד נקבע מחיר איטום גגות רעפים נוזלים?

רגע לפני שאתם שוקלים לבצע איטום גג לבד, כדאי לדעת כי חידוש גג לא אמור לגרום לכם לחור בכיס. במילים אחרות – העלויות של איטום גגות הן לא בשמיים ואפילו אטרקטיביות למדי. המחיר של איטום גג בבניין משותף או בכל מבנה אחר, נקבע על פי מספר פרמטרים.

בין היתר, מחיר איטום גגות נקבע על פי מורכבות הפרויקט. אם הפרויקט כולל פירוק של המון מכשולים כמו מרזבים וסולמות או קולטי שמש, המחיר של עבודת האיטום יהיה גבוה יותר. אם מדובר בגג רעפים משופע ומסוכן, אנשי האיטום יצטרכו לגבות תוספת של סיכון בגובה. וכמובן, מחיר של איטום גג נקבע גם לפי מטרים רבועים. המחירים נעים בין טווחי מחירים של עשרות שקלים למטר רבוע. וכנראה שהמרכיב החשוב ביותר במחיר עבודת האיטום הוא, המרכיב של חומר האיטום. לכל חומר איטום יש מחיר שונה.

להוזיל עלויות על עבודת איטום גגות רעפים

אם אתם מעוניינים להוזיל עלויות על עבודת האיטום שלכם, כדאי לדעת שאפשר לעשות זאת אונליין. ישנם לא מעט פורטלים אינטרנטיים שניתן להשוות דרכם הצעות מחיר, מה שיאפשר לכם לבחור בהצעה הכי אטרקטיבית. אבל חשוב חציין בנקודה הזו, אל תבחרו את אנשי האיטום שלכם רק לפי המחיר שהם נותנים לכם.

אם אתם צריכים איטום מבנים, אתם צריכים עבודה מקצועית. אם תבחרו את חברת האיטום שלכם רק על פי המחיר, זהו פתח לצרות. חברות איטום מקצועניות לא מתמחרות את עבודותיהן בטווחי המחירים הנמוכים. במילים אחרות – אל תתנו לזול להפוך לכם ליקר בעתיד. מאחר שכשעבודת האיטום היא חובבנית, התוצאה תהיה נזילות מים עתידיות.

האם כדאי לבצע איטום גג לבד?

שוקלים לבצע איטום גג לבד? אנחנו ממליצים שלא, במיוחד בהתחשב בעובדה שחברות איטום מקצועיות יכולות לסיים את העבודה ביום עסקים אחד. חידוש גג הוא מלאכה מורכבת, ככה שיהיה כדאי להמתין למקצוענים ולהסתייע בהם.

בין אם אתם צריכים איטום גג שטוח, איטום גג רעפים או זיפות וסיוד גגות, תנסו להשיג את הצעות המחיר דרך האינטרנט. ככה תוכלו לקבל מספר הצעות במקביל, להשוות ביניהן ולבחור באטרקטיבית ביותר. וזכרו, עדיף לעשות זאת כבר בקיץ.

 

 

 

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי