השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

איטום גג עץ – כל מה שחשוב לדעת

כשם שמלאכת איטום גג בטון מצריכה חומרי איטום מסוג מסוים, כך איטום גגות עץ יצריך חומרי איטום שונים ושיטות איטום אחרות. רגע לפני שקוראים לחברת איטום גגות, קבלו את הטיפים הבאים לאיטום גגות עץ במבנים פרטיים ועסקיים.

אם אתם מעוניינים להנות מהחורף בצורה יבשה, נעימה וחמימה, אתם צריכים קודם לבדוק את מצב איטום הגג שלכם. ייתכן שביצעתם לא מזמן זיפות גג בטון, אולי ביצעתם איטום גג עץ, אבל דבר אחד בטוח – חשוב לבדוק את מצב האיטום הנוכחי. במהלך הקיץ חומרי האיטום נחלשים ומתרככים לפעמים, מה שיצריך את החילוף שלהם, או את חידוש הגג קומפלט אפילו. הנה כל מה שצריך לדעת בנושא:

המלצות לביצוע עבודות איטום מורכבות

ההמלצה הכי גורפת היא: לעלות לגג המבנה בקיץ ולערוך בדיקות של נזילות מים. בדרך כלל יהיה צורך לבצע הרטבה של הגג בכדי לנסות לאתר את נזילות המים (אם יש כאלו). לאחר מכן, אנשי האיטום יחליטו באם לבצע תיקון נקודתי של איטום, או שמא יחליטו לבצע איטום קומפלט של כל הגג.

אם יש לכם גג בטון, סביר להניח שאנשי האיטום יציעו שיטות כמו סיוד גגות, זיפות גג, התקנת יריעות איטום ועוד. אבל אם יש לכם גג עץ, זיפות גגות בדרך כלל לא יהיה רלוונטי. במקרים של גגות עץ, בדרך כלל יהיה צורך להשתמש בחומרי איטום שומניים אשר מגנים על העץ מפני טרמיטים, חרקים, עובש ועוד.

חומרי האיטום מאפשרים לתחזק את העץ טוב יותר

חומרי האיטום האלו, אם כך, הם בעצם מאפשרים לכם לתחזק את העץ בצרה טובה יותר. אם כך, אנחנו מבינים שאיטום גגות עץ הוא חושב גם בעבור התחזוקה הכללית של העץ. ככל שתקפידו על איטום טוב יותר ותקפידו על תחזוקת האיטום, ככה העץ בעצם יישמר לאורך טווח ויחזיק מעמד.

אם לא תבצעו איטום ותחזוקה של האיטום, ייתכן שהעץ פשוט יירקב עם הזמן, ימשוך מזיקים וכדומה. במקביל לשימוש בחומרי איטום, חשוב לדעת שיש גם חומרים נוספים אשר מאפשרים לכם לתחזק את העץ בצורה טובה יותר. למשל, יש לכם את האפשרות לצבוע את העץ עם חומרים מגנים מהשמש.

עלויות עבודות איטום והוזלת מחירים איטום גג עץ

עוד משהו שאנחנו רוצים שתיקחו בחשבון הוא, הוזלת עלויות על עבודות האיטום שלכם. בין אם אתם צריכים לבצע איטום גג מרוצף, איטום גג רעפים דולף או אפילו איטום גג אסבסט – קבלו מספר הצעות מחיר והשוו ביניהן.

עבודות איטום גגות רעפים מתחלקות ל-2 סוגים עיקריים (חרס ועץ). אם יש לכם רעפים עשויי עץ, יהיה חשוב לטפל בהם מאוד בעדינות בכדי להימנע משבירות ונזקים. זו הסיבה לכך שיהיה חשוב לקבל מספר הצעות מחיר ולבחור בחברת האיטום הנכונה ביותר. ושימו לב, לא אמרנו חברת האיטום הזולה ביותר, אלא הנכונה והמקצועית.

 

אל תתנו לזול להפוך לכם בעתיד ליקר

אם צריך לשלם עוד כמה שקלים בכיס על אנשי איטום מקצועיים, יהיה שווה להוסיף ולקבל שירות מקצועי. ישנן לא מעט חברות איטום שונות בשוק, כאשר חלקן מהימנות ובעלות ניסיון מקצועי רב. במקביל, ישנן גם חברות איטום חובבניות שישאירו אתכם עם חורים בגג, תרתי משמע.

אתם אפילו לא תהיו מדעים לכך לפני שהחורף מתחיל, ואז זה כבר יהיה מאורח מדי כנראה. ואם אתם מעוניינים להקדים תרופה למכה, יהיה חשוב גם לבצע בדיקה ותחזוקה של הגג לפני שאתם מתחילים את החורף. תזמינו אנשי איטום מקצועיים, תערכו בדיקת נזילות מים ותתקנו נקודתית את מה שצריך.

תיקון-איטום נקודתי או קומפלט?

אם אנשי האיטום מדווחים לכם כי יש צורך לבצע חידוש גג קומפלט, יהיה כדאי לבקש חוות דעת נוספת מעוד חברת איטום. ככה תוכלו לוודא שאף אחד לא מנסה לעקוץ אתכם בעבודת איטום גדולה שלא לצורך. בניגוד לעבודה כמו איטום רצפת גג בטון, איטום גגות עץ בדרך כלל יצריך עבודה בעזרת חומרים אקריליים, חומרים שומניים ועוד.

החומרים האלו אמנם ניתנים לרכישה בחנויות ובאינטרנט, אבל חשוב לזכור שצריך לדעת כיצד להשתמש בחומרי האיטום האלו. את שיטות האיטום לומדי במשך שנים בשטח, ככה שיהיה עדיף לקבל סיוע מקצועי בלבד. כמו כן, אנו נמליץ לכם להימנע מאיטום גג בעצמכם.

איטום גג לבד כדאי או לא?

איטום גג לבד יצריך ממכם התעסקות עם המון פרמטרים שונים, ככה שלא בטוח שזה ישתלם לכם. במיוחד אם אתם מתכננים לבצע את האיטום ללא נזקים. בין אם תצטרכו איטום גג שטוח מבטון, או שמא בכלל איטום גגות רעפים מעץ וחרס, תואילו להמתין לאנשי המקצוע הנכונים.

וכשאתם מנסים לאתר אותם, זכרו שגם אפשר להוזיל עלויות על הקריאה של השירות הזה. אם אתם מעוניינים להוזיל עלויות איטום גג עץ, אנחנו נשמח לעדכן אתכם שישנם מגוון אתרי אינטרנט שמאפשרים לכם לקבל הצעות מחיר מחברות איטום שונות.

השוואת מחירים בין עבודות איטום גג עץ

לאחר שאתם מקבלים את הצעות המחיר מחברות האיטום, אתם יכולים לבחור בחברת האיטום הכי אטרקטיבית לכם. וכאן יהיה כדאי להדגיש את העניין הבא – נסו שלא לבחור בחברת האיטום הכי זולה שתמצאו.

בפועל, חברת איטום זולה יכולה להתגלות בתור חברת איטום חובבנית מאוד. אז אם יש צורך להוסיף עוד כמה שקלים על עבודת איטום מקצועית, בדרך כלל זה בהחלט יהיה שווה את זה. ודבר אחרון, רגע לפני ביצוע איטום גג בבניין משותף או בבית פרטי, תוודאו מה אורכה של האחריות על עבודת האיטום שלכם.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי