השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

איטום גג לבד – האם זה אפשרי?

בין אם מדברים על איטום גגות רעפים, איטום גג שטוח או איטום גג עץ ואזבסט, יהיה כדאי להמתין לאנשי המקצוע. יחד עם זאת, במקרים מסוימים ייתכן שתוכלו לנסות לתקן לבד נזילות מים בגג. שוקלים בכל זאת לבצע איטום גג כללי במבנה? השורות הבאות בשבילכם.

בעוד שחלק מהאנשים יעדיפו להסתייע בחברת איטום בכדי לבצע זיפות גג או סיוד גגות, חלק מהאנשים ירכשו את חומרי האיטום ויבצעו לבד את העבודה. חשוב לציין כי זיפות גגות ואיטום הן מלאכות המצריכות לא מעט ידע מקצועי. אנשי האיטום חייבים לדעת באילו חומרי איטום עליהם להשתמש, אבל לא רק. מעבר לבחירת חומרי האיטום הנכונים, אנשי האיטום יצטרכו גם להשתמש בשיטות האיטום הנכונות.

עד כמה חשוב להסתייע באנשי איטום מקצועיים?

חשוב להבין, כל מבנה יצריך שיטת איטום אחרת. בעוד שלעיתים יהיה ניתן להשתמש ביריעות ביטומניות, בפעמים אחרות יהיה צורך לבצע איטום גגות בעזרת חומרי איטום אקריליים. בין אם צריך לבצע איטום גג מרוצף או איטום מסוג אחר, קודם כל אנשי האיטום יאבחנו את סוג חומר האיטום הנדרש לעבודה.

לאחר מכן, אנשי האיטום יצטרכו לאתר את כלל הנקודות והמוקדים בהם יש נזילות מים. אם כך, כבר עכשיו אנחנו מבינים שעדיף לבצע איטום גגות בקיץ. העבודה בקיץ תהיה פחות מורכבת, ללא ספק בכלל. כשכל הגג נוזל רטוב בעקבות גשמים, זה כמעט בלתי אפשרי לאתר נזילות מים נקודתיות ולבצע איטום מקצועי.

המחירים של עבודות איטום בקיץ ובחורף

בין אם צריך איטום גגות מרוצפים, איטום גג רעפים דולף או איטום אסבסט וכו', חשוב לבצע זאת בקיץ. אגב, העבודה בקיץ גם תהיה לכם זולה יותר. המחיר בקיץ נקבע נמוך יותר, מכיוון שהמלאכה יותר קלה, אבל היא גם פחות מסוכנת.

בואו ניקח את הדוגמה של איטום גגות רעפים משופעים. מדובר בסכנת חיים, לא פחות מכך. גגות רעפים עשויים להיות בנויים בשיפוע משמעותי, מה שמקשה על אנשי האיטום לבצע את עבודתם. עכשיו, בואו נוסיף על כך את העובדה שבחורף הכול הרבה יותר חלק. מה קיבלנו? משוואה מאוד פשוטה שמובילה, חלילה – לסכנת חיים. אם כך, ההמלצה הכי גורפת היא להסתייע בחברת איטום, במיוחד בחורף.

איטום גג לבד – מומלץ או מסוכן?

אמנם המחיר של איטום גגות הוא לא נמוך, אבל אין ספק שזה שווה את החיים שלכם. ולאחר שהבנו כי הסיוע של חברות איטום מומלצות למקרים כאלו, בואו נבין כיצד אפשר להוזיל עלויות על השירות של איטום גגות. בין אם אתם צריכים לבצע זיפות גגות, סיוד גגות או איטום מכל סוג, אנחנו נמליץ לכם לקבל מספר הצעות מחיר ולהשוות ביניהן.

אם נגיד לכם את המילים "פורטל השוואת מחירים", אולי לא תבינו על מה אנחנו מדברים, אבל פורטלים כאלו קיימים בהמוניהם. זוכרים את ZAP הוותיק? זאפ הוא דוגמה לפורטל השוואת מחירים. בדומה לפורטל הנ"ל, יש לכם גם פורטלים השוואת מחירים בין חברות איטום מומלצות.

השוואת מחירים בין חברות איטום מומלצות

בפועל, כל חברת איטום יכולה לגבות ממכם סכומים שונים על עבודות האיטום. יחד עם זאת, גם כל חברה מספקת תוקף אחריות שונה על עבודות האיטום. אנחנו ממליצים לכם ליצור קשר עם מספר חברות איטום, לספר להן מה הבעיה שלכם ולקבל מענה והצעות מחיר בהתאם.

אם תעשו זאת מול 3-4 חברות איטום, תוכלו לבצע השוואת מחירים ולחסוך בעלויות מסוימות. את המחיר על עבודת האיטום, חברת האיטום תקבע על פי מספר פרמטרים שונים. בראש ובראשונה, המחיר של חידוש גג או איטום נקבע על פי מטרים רבועים.

כיצד חברת איטום תתמחר את עבודתה?

בדרך כלל חברת האיטום תתמחר את העבודה במחיר של עשרות שקלים בודדים למטר רבוע. לאחר שהיקף העבודה נקבע, חברת האיטום גם תבדוק אילו מכשולים היא צריכה להסיר לפני תחילת העבודה. אם הגג עמוס בצלחות לוויין, קולטי שמש, מרזבים, סולמות וכדומה, הפירוק של כל אותם "מכשולי-איטום" יגולם במחיר של עבודת האיטום.

ככה רלוונטי גבי איטום גג שטוח, איטום גג בטון, איטום גג בבניין משותף ועוד. כמו כן, חשוב גם לזכור כי במקרים מסוימים אנשי האיטום יגבו ממכם תוספת על עבודה בסיכון. למשל, במקרים בהם יש צורך לעבוד עם חבלי סנפלינג מקצועיים. ורק כדי להדגיש: איטום גג לבד ללא חבלי סנפלינג – משימת התאבדות – זכרו את זה! במיוחד אם מדובר על איטום גגות רעפים משופעים.

איטום גג לבד מומלץ רק לבעלי ניסיון מקצועי

עוד כדאי לדעת, בכדי לקבוע את המחיר של עבודות איטום רצפת גג או איטום מכל סוג, חברת האיטום תיקח בחשבון את העונה בשנה. כמו שאמרנו, בקיץ חברת האיטום בדרך כלל תגבה מחיר נמוך יותר מאשר בעונת החורף.

אם זה לא ברור עד כה, לטעמנו, לא מומלץ לבצע איטום גג לבד. יהיה כדאי תתמיד להסתייע באנשי איטום שיכולים להוציא את העבודה לפועל על צדה הטוב ביותר. במיוחד אם מדובר במקרים כמו איטום גגות אזבסט.

איטום גגות אסבסט לבד – מומלץ מאוד לא לבצע זאת לבד!

שימו לב, בניגוד לגגות רגילים של רעפים או בטון ועץ, גגות אסבסט עשויים להוות מפגע תברואתי ובריאותי חמור. לא רבים יודעים זאת, אבל גגות אסבסט למעשה מצריכים טיפול מאוד מיוחד ועדין מצד אנשי האיטום. ודבר אחרון שאנחנו רוצים שתזכרו – תמיד תבקשו אחריות על עבודת האיטום שלכם. בעוד שחלק מחברות האיטום מספקות אחריות של 3-4 שנים, חברות איטום אחרות ייתנו לכם אפילו יותר שנות אחריות על עבודת האיטום.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי