השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

איטום גג בבניין משותף

איטום גג בבניין משותף יצריך מחברת האיטום ידע רב וניסיון מקצועי בשטח. אם אתם שוקלים לבצע איטום גגות בבניין לבד, ריכזנו עבורכם כאן את כל הסיבות מדוע לא לעשות זאת. שמעו לנו, עדיף להסתייע באנשי איטום מקצועיים. בואו נבין ביחד למה, הנה כל המידע.

החורף מתקרב, הגשמים כבר אוטוטו מתדפקים על החלונות ואתם עדיין לא בדקתם את מצב איטום הגג שלכם. אם כך, ההמלצה הכי גורפת היא: בדיקת מצב האיטום לפני שהחורף מתחיל. בין אם תצטרכו זיפות גג, סיוד גגות או איטום גגות מרוצפים בכלל, קודם כל תתחילו בבדיקה מקדימה. במהלך הבדיקה, אנשי האיטום ירטיבו את הגג ויגלו היכן קיימות נזילות מים ומוקדים של בעיות איטום. לאחר מכן, יהיה אפשרי לגשת למלאכת עבודת האיטום.

כיצד מבצעים איטום גגות בבניינים משותפים?

איטום גגות בבניינים משותפים ניתן לבצע באמצעות מספר שיטות איטום שונות. בעוד שניתן להשתמש בשיטות כמו זיפות גגות מקצועי, במקרים אחרים יהיה צרוך להניח יריעות איטום מסוגים שונים. בפועל, כל מבנה יצריך שיטת איטום קצת אחרת.

בעוד שגגות יצריכו שיטות כמו סיוד גגות, זיפות גגות וכדומה, מרתפים ומרפסות יצריכו איטום מסוגים אחרים. אם צריך לבצע איטום מרתף לדוגמה, בדרך כלל יהיה צורך להשתמש בחומרי איטום מספיק חזקים בכדי להתמודד גם עם הצפות פוטנציאליות של מים.

האם איטום גג מרוצף שונה מאיטום בבניין משותף?

איטום גג מרוצף אכן שונה מאיטום גג בניין משותף. וככה גם רלוונטי לגבי איטום גג רעפים דולף. חשוב להבין כי איטום גגות רעפים יצריך עבודה מאוד עדינה. הרעפים בדרך כלל עשויים חרס או עץ, מה שהופך אותם לשבירים במיוחד.

אם אנשי האיטום לא מספיק מקצועיים ועדינים במלאכתם, איטום גג רעפים יכול להיכשל בעקבות שבירה ונזק ברעפים. לרוב, בניינים משותפים בדרך כלל נבנים גם גגות שטוחים, מה שיצריך איטום רצפת גג שטוח בבניין משותף. במקרים אלו, חברת האיטום בדרך כלל תשתמש בשיטות כמו זיפות גגות, סיוד גג, ריתוך יריעות איטום וכו'.

האם גג אסבסט מצריך שיטת איטום שונה?

חשוב מאוד לציין, גגות אזבסט מצריכים טיפול מאוד מסוים. בפועל, האיטום של גג אזבסט לא דומה לאיטום של שום גג אחר. איטום גגות אסבסט מצרי מחברת האיטום לעבוד בצורה בטוחה. וזאת, בכדי שלא ליצור מפגע בריאותי וסביבתי של פיזור האסבסט.

אם אתם מעוניינים לאטום גג אזבסט, כנראה שאתם מתגוררים באזורים תעשייתיים. לרוב, בניינים משותפים לא נבנים עם גגות אזבסט. מפאת הסכנה שבפיזור סיבים של אסבסט שבור, יהיה מומלץ להימנע מכך בבניינים משותפים, ואכן נמנעים מבניי אזבסט באזורי מגורים. אם בגג סדנת העבודה שלכם יש אזבסט שמצריך איטום או תחזוקה, תבחרו אך ורק בחברת איטום שיש לה ניסיון עם גגות מהסוגים האלו.

עד כמה כדאי לבצע איטום גג לבד בבניין משותף?

אם אתם שוקלים לבצע איטום גג לבד בבניין משותף, אנחנו ממליצים לכם קודם כל לקבל את דבר עצתם של אנשי איטום מקצועיים. בין אם צריך לבצע איטום רצפת גג, איטום גג עץ או איטום מסוג אחר, אתם צריכים לזכור שהעבודה הזו די מורכבת. ככה גם רלוונטי לגבי איטום גג בטון.

איטום גג לבד בבניין משותף יצריך ממכם, בראש ובראשונה, לבצע בדיקת איטום במבנה שלכם כרגע. יהיה צורך לבדוק היכן יש נזילות מים, היכן חומרי האיטום התבלו כבר ועוד. כמו כן, אתם תידרשו להתאים את חומרי האיטום ואת שיטות האיטום הנכונות. אם אפשר לקבל סיוע מחברת איטום, בהחלט יהיה עדיף מאשר לעשות את כל זה בעצמכם.

כמה עולה איטום גג בבניין משותף?

בכדי לענות על השאלה הזו, קודם כל חשוב לבדוק באילו חומרי איטום צריך להשתמש. כמו כן, צריך לבדוק מה היקף העבודה (גודל הגג במטרים רבועים). בנוסף, חברת האיטום תבדוק אילו מכשולים צריך לפרק ולהסיר לפני תחילת עבודת האיטום (קולטי שמש, צלחות לוויין, סולמות בגג ועוד).

באופן כללי ומבלי לקבוע כאן כלל אצבע כלשהוא, איטום גגות עולה עשרות שקלים בודדים למ"ר. יחד עם זאת, נעלות של איטום גגות משתנה גם בהתאם לרמת הסיכון שאנשי האיטום לוקחים על עצמם. אם למשל צריך לעבוד בגובה בעזרת סנפלינג, עבודת האיטום תהיה תמיד יקרה יותר.

האם כדאי לבצע חידוש גג קומפלט או תיקון איטום נקודתי?

אם אתם מתלבטים בין חידוש גג קומפלט לאיטום נקודתי, אנחנו ממליצים לכם לקבל מספר הצעות עבודה מלפחות 2-3 חברות איטום. תקבלו מספר חוות דעת, הצעות מחיר שונות ותקבלו החלטה מושכלת. בשורה התחתונה, לא תמיד יש צורך לבצע איטום מחדש של כל הגג.

לא פעם, אפשר לתקן נזילות מים בצורה נקודתית ומספקת. כך תוכלו גם להנות מחורף חם ויבש, אבל גם מעלות יחסית נמוכה של עבודת האיטום. אבל אם מספר חברות איטום מדווחות לכם שיש צורך לבצע חידוש גג קומפלט, אכן יהיה כדאי לשקול את זה לחיוב.

כמה זמן לוקח לבצע איטום גג שטוח בבניין משותף?

בין אם יש לכם גג שטוח או גג משופע, איטום גגות בבניין משותף לא אמור להימשך יותר מיום עסקים אחד, לעיתים כמה ימים ספורים. יחד עם זאת, לא כדאי להאיץ באנשי האיטום. אם הם צריכים עוד קצת זמן לסיום מלאכת האיטום, תנו להם את הזמן הזה.

וטיפ אחרון מאיתנו – תמיד תוודאו שאתם מקבלים אחריות על עבודת האיטום. ישנן חברות איטום חובבניות בשוק, כמו גם מקצועיות להפליא. ככל שהחברה בעלת ניסיון רב שנים, ככה היא תוכל לספק לכם עבודת איטום מקצועית ואחריות ארוכת שנים.

 

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי