השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

איטום גגות עם חומרים אקרילים

איטום גג עם חומר אקרילי

איטום גגות עם חומר אקרילי הוא פעולה שניתן לבצע על ידי שימוש בחומרים שונים, אך לא כל החומרים פועלים באופן זהה, ועל כן מומלץ להכיר את הסוגים השונים ולבחור את החומר המתאים ביותר למשימה שלנו. כל סוג גג מתאים לחומרי אטימה שונים, בנוסף, יש לקחת בחשבון את גיל הגג ואת המיקום הגאוגרפי של המבנה.

מתי כדאי לאטום את הגג?

את הגג מומלץ לאטום בעונת הקיץ היבשה עוד הרבה לפני שהגשם מגיע אלינו. הסיבה לכך היא חומרי האיטום שזקוקים במידה רבה להתייבשות מלאה, והקיץ הישראלי מתאים לכך במדויק. ניתן גם לבצע את האיטום בתחילת הסתיו אך עדיף שזה יתבצע לפני הגשם הראשון.

אילו חומרים קיימים בשוק?

איטום גגות עם חומר אקרילי מומלץ מאוד וכדאי לברר אודות שימוש בחומר זה. אך ראשית, יש לבדוק מה היא התשתית שעליה ייושם חומר האיטום. אם הגג עבר איטום בחובר אקרילי לפני הרבה זמן, כדאי לבחור בחומר מסוג זפת שיקשר בצורה איכותית לגג. לא מומלץ לבחור בחומר ביטומני, שכן הוא לא יקשר בצורה טובה וגרום לדליפות חוזרות ומשנות.

את הגג יש להכין בצורה טובה וזהו אחד החלקים היותר מאתגרים במהלך איטום גג. ההכנה תכלול ניקיון יסודי של הגג והסרה של שאריות האיטום הישן שנשארו עליו. בנוסף לכך, יהיה עלינו להרים את כל הדוודים, המרזבים וגם המזגנים שנמצאים על הגג. חיפוף בשלב הזה יביא למצב של בועות וחורים באיטום מה שפוגע בעבודה.

החומר האקרילי ופעולתו

מדובר על חומר פלסטי בצבע לבן שניתן להתיז או למרוח על הגג. החומר מתאים בעיקר לגגות קטנים או לגגות בטון שנבנו לאחרונה וטרם נאטמו על ידי חומרים אחרים. מולטיגג ומאסטרגג הם רק שניים מתוך רשימה של חומרים אקריליים מומלצים. העלות של שימוש בחומר זה היא נמוכה בכ-15% מאשר השימוש ביריעות ביטומניות לדוגמא, מאידך השיטה לא מתאימה למקומות בהם לא קיים ניקוז איכותי שכן מים עומדים יגרמו לחומר איטום אקרילי להתקלף לאחר זמן מה. מומלץ להתייעץ עם קבלן אטימה מקצועי שיסיע לכם להגיע להחלטה הנכונה.

לחצו כאן על מנת לחזור לעמוד הראשי.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי