השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

איטום גגות במרכז

אזור המרכז מתאפיין בבנייה מגוונת. לצד פרויקטים חדשים של דירות, בתים ובנייני משרדים, יש גם לא מעט שכונות ישנות עם בתים שנבנו ללא עמידה בתווי תקן מודרניים. התוצאה היא צורך מהותי בשירותי איטום גגות במרכז. רק באמצעות איטום ניתן להבטיח את עמידות המבנים ולמנוע תקלות ונזקים בלתי הפיכים. בנוסף,

שירותי איטום הניתנים על ידי קבלן מורשה מבטיחים יתרונות משמעותיים:

  1. רטיבות ונזילות – איטום גגות מונע הצטברות של מים וחלחול רטיבות אל תוך המבנה. האיטום מיושם באמצעות זפת, יריעות ביטומניות או יריעות PVC והוא עמיד לשנים רבות. עלות שירותי האיטום נמוכה משמעותית מההוצאות הצפויות על תיקון גגות דולפים.
  2. נצילות אנרגטית – איטום גגות במרכז מאפשר חיסכון בהוצאות חשמל ואנרגיה. לאחר איטום גגות, ניתן לשפר את הבידוד התרמי במבנה, לחסוך בהוצאות חימום במהלך החורף וגם להבטיח תנאים וטמפרטורות אופטימליות בקיץ.
  3. תיקון גגות ומרזבים – הזמנת שירותי איטום גגות במרכז היא הזדמנות מצוינת לתאם תיקון גגות ומרזבים. התיקון מבוצע על ידי אנשי מקצוע המכירים את התחום. התיקון מלווה בתקופת אחריות והוא כולל ניקוי מרזבים מהצטברות לכלוך, פסולת, אבק וכדומה.

ביצוע עבודת איטום גגות במרכז?

את היתרונות של איטום גגות אפשר להשיג רק עם קבלן איטום המכיר את אזור המרכז. תפקידו של הקבלן הוא להגיע אל בית הלקוח או העסק, להמליץ על שיטת איטום אפקטיבית ולספר ללקוח על אלטרנטיבות שונות. הקבלן יכול לבצע איטום במהירות לכל אורך השנה ומבלי לפגוע בשגרת הלקוח. מעבר לכך, קבלן איטום מזהה בעיות נזילות ורטיבות וממליץ על פתרונות רלוונטיים.

רוצים לשמוע פרטים על איטום גגות? גרים באזור המרכז וחוששים מפני החורף? צרו קשר עם המומחים של אדיב איטום גגות. השאירו פרטים באתר ואחד הנציגים יחזור אליכם בהקדם.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי