השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

איטום גגות בחורף VS איטום מבנים בקיץ: מה עדיף ומדוע?

אין יותר כיף מאשר להצטופף בחורף יחדיו, להתחמם מול הטלוויזיה ולהנות מעוד ערב שקט. אבל מה קורה כאשר בחורף או בקיץ מתחילות לטפטף טיפות מים מהגג? או אולי מתגלה רטיבות בקיר? בואו נדבר על איטום מבנים וגגות בחורף לעומת בעונת הקיץ. הנה כל המידע שצריך, בחסות צוות המומחים של חברת אדיב איטום וסיוד גגות.

ריכזנו את צוות המומחים של חברת אביב איטום, כדי לענות על השאלה הבאה: מה ההבדל בין איטום גגות בקיץ לבין איטום גג בחורף? מעבר לכך שאיטום גג בחורף יהיה יותר יקר מאשר בקיץ, חשוב גם לדבר על הבדלים נוספים בין איטום חורפי לבין איטום קיצי. בפועל, העבודה של אוטמי גגות היא הרבה יותר מורכבת כשהם נקראים לתקן גגות ואיטום בחורף.

מדוע איטום גגות בחורף יקר ומורכב יותר?

הגג הרבה יותר חלק, הוא רטוב ולא תמיד אפשר לבצע את העבודה. לא פעם, חברת איטום תגיד לכם שיש צורך להמתין עד שהגג יתייבש. אם בכל זאת אפשר לבצע תיקון איטום או התקנת איטום ולמרות הרטיבות, העבודה בדרך כלל תהיה לא זולה. זאת, מתוך 2 סיבות עיקריות.

האחת היא, שעבודת האיטום בחורף היא יותר מסוכנת בעקבות גגות חלקים. שנית, העבודה היא יותר מורכבת ומצריכה שיטות איטום חכמות. כל עוד אתם מגלים רטיבות בקיר או נזילת מים מהגג, יהיה חשוב לטפל בכך עוד לפני שהחודשים הרטובים מגיעים.

איטום גגות בקיץ הופך לפשוט הרבה יותר (וזול יותר)

כשחברת האיטום מגיעה בקיץ, כל העבודה נהפכת לפשוטה הרבה יותר. ולאחר שענינו על השאלה של איטום בקיץ לעומת איטום חורף, בואו נבין כיצד מבצעים איטום גגות, מה הם השלבים לאיטום הגג? ובכן, השלבים לאיטום הגג הם, בראש ובראשונה – אבחון המצב הנוכחי בגג שלכם מבחינת האיטום.

אנשי איטום מקצועיים חייבים לבדוק את תקינות האיטום הקיים, ולאחר מכן להציע את הפתרונות לסידור הבעיה. וכאן חשוב להדגיש, שימו לב, לא כל חומרי האיטום ניתנים להתקנה על גבי חומרי איטום אחרים. במילים אחרות, חומרי איטום מסוימים יכולים בקלות לדחות חומרי איטום אחרים.

מה התוצאה של חומרי איטום אשר דוחים אחד את השני?

התוצאה לכך תהיה נזילות מים, רטיבות בקירות, עובש בבית כתוצאה מהרטיבות ועוד. אם למשל בגג המבנה שלכם כרגע מותקנות יריעות ביטומניות, אתם בדרך כלל תוכלו לתקן אותן רק בעזרת יריעות ביטומניות אחרות.

אם הגג אטום בחומרים אקריליים או חומרי איטום מבוססים על מים, אלו חומרי האיטום שתצטרכו להשתמש בהם. על אותו משקל בדיוק, תיקון זיפות גגות מתבצע אך ורק באמצעות זפת. לאחר שחברת האיטום מזהה את סוג האיטום שקיים כרגע על הגג ומזהה את מקור הנזילות, היא תוכל לגשת למלאכה של איטום מבנים וגגות.

כיצד מבצעים איטום גגות?

בשלב הראשון, חברת האיטום תהיה חייבת לפרק כל מיני מכשולים שמצויים על הגג כמו מרזבים, סולמות, צלחות לוויין ועוד. חברת האיטום מפרקת את האלמנטים האלו בכדי שיהיה אפשרי לבצע איטום גגות בצורה נכונה וללא הפרעות.

לאחר פירוק המכשולים המצויים על הגג, יהיה אפשר להתחיל במלאכת האיטום של הגג. עבודת האיטום בדרך כלל נמשכת שעות ספורות, בעוד שלרוב יהיה צורך גם לתת זמן לעבודת האיטום להתייבש. במילים אחרות, בעייתי מעט בחורף. אם כך, סיכמנו על כך שאיטום גגות כנראה יהיה עדיף בקיץ. אם אפשרי, טפלו בגג לפני ספטמבר.

 

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי