השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

אוטמים את הגג

האקלים הישראלי דומה לכל יתר מדינות הים התיכון – אקלים ים תיכוני המתאפיין בקיץ יבש וארוך לעומת חורף קצרצר וקריר. ומסיבה זו, אין ספק שתצפו באנשים המתרחצים בחופי הים עוד בטרם עונת הקיץ הרשמית החלה. אמנם, החורף הישראלי אינו דומה לחורף אירופאי ולא כל גגות הבתים מתכסים בשכבת שלג סמיכה, ברם חשוב שלא לזלזל ולהיערך לחורף בהתאם. סמכו עלינו, מניסיוננו עגום, שאינכם מעוניינים להתעורר ביום חורפי אחד לבריכת מים קטנה בחדרכם, תוצרת התקרה הביתית. לכן, הגיע הזמן שנדבר על זיפות גגות.

אוטמים את הגג

אחת מהסיבות הוותיקות והנפוצות לסכסוכי שכנים, שלעיתים מסתיימות בבית המשפט, היא כשלי איטום המובילים לדליפות ונזילות. זיפות גגות היא אחת מבין שתי השיטות הנפוצות ביותר לאיטום הגג. ראשית, חשוב לציין שמדובר באחת מבין המשימות החשובות והבסיסיות ביותר שיש לדאוג להן ברגע שעוברים לבית חדש או כאשר דואגים לחדש את שכבת האיטום כהכנה לפני החורף.

את פתרון האיטום יש להתאים לתנאי שטח הגג ולכן מומלץ להיוועץ במומחי איטום גגות בטרם תקבלו את ההחלטה.

הזפת הינה שיטת האיטום הוותיקה ביותר בתחום האיטום ומציעה את המאפיינים הבאים –

  • עלות זולה – זיפות הגג מתבצע במהירות יחסית ואינו דורש הכנה מוקדמת לצורך התהליך.
  • הגנה מלאה – איטום באמצעות זפת מבטיח הגנה מלאה בפני נזקים שונים, כגון תנאי מזג אוויר קיצוניים וכן רטיבות.
  • עמידות – חסרונה של הזפת הוא בעובדה שהיא אינה עמידה לטווח זמן ארוך ודורשת חידוש בתכיפות יחסית. יחד עם זאת, באמצעות שילוב סיוד בתהליך הזיפות, ניתן להאריך את אורך חייה וכן להגן על שכבת הזפת מפני קרני השמש.
  • אחריות – זפתים בדרך כלל יעניקו אחריות למשך מספר שנים על עבודתם.

בוחרים שיטת איטום

אחד מהכללים בסיסיים באיטום גגות הוא שלא מערבבים בין משפחות חומרי האיטום. כלומר, לאחר שהחלטנו על חומר האיטום הרצוי והמתאים לתשתיות הגג לצורך שיפוצו, יש לבדוק שלא נותרו שאריות מחומר האיטום הקודם באמצעות ניקיון יסודי.

זיפות גגות מוצלח הינו נחלתם של זפתים מקצועיים, לכן אל תתפשרו על פחות מאיש מקצוע מקצוען ומנוסה.

מסיידים את הזפת

שיטת הזיפות הינה שיטת איטום מוצלחת, אך היא עשויה לכלול תהליך נלווה ומשלים. סיוג הגג יתרום לעמידותו של החומר, יסייע לבידוד החום והקור ויבטיח לכם שליטה מוצלחת יותר בטמפרטורת הבית.

בוחרים איש מקצוע

הצלחת איטום הגג תלויה במיומנויותיו ובניסיונו של איש המקצוע הנבחר. לכן, היוועצו בחבריכם, שכניכם ומכריכם שכן סביר להניח שחלקם בוודאות זיפתו את הגג. כך, תוכלו לקבל המלצות מהימנות ושקופות.

לחצו כאן על מנת לחזור לעמוד הראשי של האתר

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי