השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

תיקון גגות בגבעתיים

תיקון גגות לתושבי גבעתיים

גבעתיים מארחת תושבים זמניים רבים, ובדומה לתל אביב השכנה גם היא מקבלת דיירים זמניים שמגיעים לתקופה של כמה שנים ועוזבים לדירה אחרת. כמובן שישנם גם תושבים קבועים שמטפחים את הבניינים ואת הבתים שבהם הם מתגוררים. תיקון גגות הוא חלק בלתי נפרד מסדר יומה של העיר שמקבלת בכל חורף כמויות גדולות של משקעים אשר מתערבבים עם הפיח והאבק העירוני. עובדה זו מביאה אותנו למסקנה שנחוץ בעל מקצוע איכותי שמכיר את הסביבה ויודע כיצד להתמודד עם מה שדרוש.

מה חשוב לבדוק כשמתקנים את הגג?

כאשר אנו מעוניינים להזמין בעל מקצוע, ישנם כמה דברים שכדאי לנו להבין ולבדוק על מנת שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר. חלק מהפרמטרים הינם ברורים מאליהם אך חלקם חשובים מאוד וכדאי לבדוק אותם:

  • אם מדובר על תיקון ראשון של הגג, ייתכן שהוא נמצא באחריות וצריך לברר עם מי שאטם לכם אותו בפעם האחרונה. אם אינכם מוצאים את האחראי לביצוע העבודה, כדאי לפנות לחברה מקצועית שתגיע תטפל בתיקון.
  • תיקון גגות הוא משימה שכרוכה ביום עבודה שלם ואם אתם מקבלים הבטחה של עבודה שתסתיים תוך שעתיים אז יתכן שמדובר על עבודה לא מקצועית.
  • את הגג יש לנקות לפני התיקון ולשטוף אותו מאבק ולכלוך, רק לאחר שהוא נקי ניתן להתחיל בביצוע העבודה.
  • תחזוקה נכונה לאורך זמן עשויה לחסוך לכם תיקונים, זמן וכסף רב. אך במידה ומתגלה דליפה בגג יש למהר ולטפל בה שכן היא פתח לצרות.

מה עלול לקרות כשיש גג בלתי תקין?

נזילה בגג עשויה להתפתח לעובש בקירות הבית, סכנה לרהיטים ואפילו סכנה בריאותית לדיירים שגרים בו. מבנה ספוג מים יהפוך לפחות יציב ויעמיד את הבניין בסכנת קריסה. מי שמתקן את הגג חייב להיות מתקן מורשה שעבר את כל ההכשרה הנדרשת ומוסמך לתפקיד.

אם אתם גרים בבית פרטי, האחריות על האיטום היא עליכם, במגורים בבניין משותף האחריות היא על הוועד של הבניין כאשר ההוצאה מתחלקת בין הדיירים. הסיבה לחלוקה היא כיוון שגג הבניין נחשב לשטח משותף. בתום התיקון חשוב לקבל אחריות על העבודה.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי