השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

שירותי תיקון גגות רעפים

גגות רעפים הם מבין הגגות היפים יותר הקיימים היום. אין מחזה מרהיב יותר מגג רעפים המשתלב להפליא עם הבית הלבן וזוהר במלוא הדרו לאורה של השמש השוקעת. גגות רעפים הם גגות חזקים, אך גם הם זקוקים לא פעם לתחזוקה. ישנם מקרים שבהם יש צורך בביצוע תיקון גגות רעפים על מנת לחזק אותם ולמנוע טפטופים ונזילות על הגג.

תיקון גגות רעפים – אז מה מזיק לרעפים שלנו?

לקראת בואו של החורף, מומלץ לקרוא למקצוענים על מנת לוודא אם יש צורך לבצע תיקון גגות רעפים. זאת משום שישנם גורמים שעלולים להזיק לגגות יפים אלה:

  • בעלי מקצוע – סביר להניח שהזמנתם בעלי מקצוע כדי לתקן את דוד השמש או את האנטנה. כדי לבצע את התיקונים האלה יש צורך לעלות על הגג הרעפים. הבעיה היא שבלא מעט מקרים שוברים בעלי מקצוע חלקים מהרעפים. על כן, לפני ביצוע התיקון מומלץ לעלות עם המקצוענים על הגג ולוודא שהם מבצעים את עבודתם בזהירות.
  • זיהום ולכלוך המצטברים על הגג – גג הרעפים שלכם סופג הרבה מאוד פגעים ולכלוכים מבחוץ: לשלשת של ציפורים, עלים יבשים מן העצים, רגבי בוץ שמעיפה הרוח וכדומה מצטברים על הגג ושוחקים את הרעפים. נוסף על כך, גורמים חיצוניים אלה גורמים לסתימתו של המרזב.
  • אנטנה שבורה – אם האנטנה של הטלוויזיה הפסיקה לקלוט את השידורים, כדאי לבדוק אם היא לא הועפה על ידי הרוח ונשברה. כאשר האנטנה מוטחת על גבי הגג בחוזקה, היא עלולה לגרום לנזק לרעפים. כך שמלבד הפגם האסתטי של הימצאותה של אנטנה שבורה על גג הבית שלכם, היא גם מזיקה לגג.

להכיר את סוגי הרעפים הקיימים

תיקון גגות רעפים מתבצע בהתאם לסוג הרעפים המותקנים על הגג. בעבר, למשל, עשו שימוש רב ברעפי הבטון. רעפים אלה פגיעים למדיי ונשברים בקלות. כדי להחליף רעפים מבטון שנשברו או נסדקו, יש צורך לפנות לגננן או למתקן גגות כדי להשיג את הרעפים האלה, שכן לא קל להשיג אותם היום בשוק. הרעפים המודרניים יותר הם רעפי חרס. בהשוואה לרעפי הבטון הם חזקים ועמידים יותר ומצויים בשוק בשפע.

לחצו כאן על מנת לחזור לדף הראשי של האתר

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי