השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

זפת קרה לאיטום

מאמר מקצועי על זפת קרה לאיטום

לא צריך להיות מומחים לאיטום או להיות בעלי ידע רב בפתרונות של זיפות גגות בכדי לדעת שזפת נהוג ליישם באמצעות חום. כמעט כל מי שעבר ליד מבנה שסמוך לו מתארגנים הזפתים לעבודה ראה את המתקנים או העגלות שבהם מחוממת הזפת לפני שמבצעים את הזיפות של הגג. זפת, אם כך, באה ביחד עם חום, אבל מסתבר שלא תמיד הדבר כך. לצד הזפת שמחממים, ניתן בהחלט למצוא גם זפת קרה לאיטום. אך, האם היא תמיד תתאים, בכל פעם שרוצים לבצע איטום של הגג? או שאולי היא מתאימה רק לתכלית ספציפית ואין היא יכולה להחליף את הזפת הרגילה, שצריך לחמם היטב לפני השימוש?

זפת קרה נוזלית

אנשים שונים עשויים להשתמש בביטוי "זפת קרה לאיטום" מתוך משמעויות שונות ולא תמיד מדויקות. נבקש לציין שאחד השימושים העיקריים של הזפת הקרה הינו לצורך איטום של אזורים מצומצמים ולעיתים גם כהשלמה לפעולות בידוד בחומרים מתקדמים (כגון יריעות ביטומניות).

הבדל מרכזי מאוד שבין זפת חמה לבין זפת קרה לאיטום ניתן למצוא בצמיגות של החומר. זפת רגילה, שצריך לחמם, הינה חומר שצריך להיות צמיגי מאוד וכמעט נוקשה (לפני תהליך החימום). זאת, בעוד שהזפת הקרה משמשת למריחה כמו שהיא, ולכן היא חייבת להיות נוזלית מאוד – גם בטמפרטורה רגילה (טמפרטורות החדר המקובלת). בזפת קרה ניתן להשתמש כאשר רוצים לבצע איטום של אזור קטן בגג וכן למשל כאשר זקוקים לפתרון שיאטום חלקי צנרת שלא ניתן למרוח עליהם זפת חמה. את הזפת הקרה ניתן ליישם גם על גבי משקופים וכן ישירות על גבי בטון.

זפת קרה ויריעות איטום

יש המכנים בטעות בשם זפת קרה לאיטום את אותן יריעות ביטומניות שמרבים לאטום באמצעותן גגות או מרפסות. מקור הטעות נובע מכך שבתוך היריעות הביטחוניות ניתן למצוא זפת מעובדת, שהינה גמישה ומוכנה לשימוש. למעשה, גם את היריעה הביטומנית יש לחמם כחלק מתהליך האיטום, על ידי מבער או ברנר. את היריעות ניתן להצמיד לגג בדרכים שונות, שאחת מהן היא הריתוך לזפת קרה שנמרחה במקום מוקדם יותר.

הבטיחו לכם איטום לגגות באמצעות שימוש בזפת קרה בלבד? אל תוותרו על קבלת הסבר במה בדיוק הדברים אמורים. איטום של שטח גדול באמצעות זפת קרה יהיה רעיון לקוי או אפילו גרוע. אם איש המקצוע יסביר לכם שמדובר בשילוב בין זפת קרה לבין יריעות איטום – זה כבר משהו אחר לגמרי. על כל פנים, חשוב שגם הזפת הקרה וגם הזפת החמה יהיו חומרים תקניים ואיכותיים. תחליפים או מוצרים לא טובים מצויים בשוק, מחירם נמוך אך איכותם איננה מספקת. לאיטום המרפסת או הגג, לאיטום איכותי שמחזיק מעמד לאורך זמן היעזרו רק בחברה מקצועית, שעושה שימוש בחומרי איטום תקניים ומיישמת אותם בכמות המומלצת לכל יחידת שטח.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי