השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

איטום גג עם חומר אקרילי

מהו איטום גג עם חומר אקרילי?

צבעים אקריליים נחשבים לטובים מאוד, הם עמידים למים ומשמשים גם ציירים מקצועיים. אך חומרים אקריליים יכולים לשמש לא רק בתעשיית הצבעים. מסתבר שבאמצעות חומרים אקריליים איכותיים וטובים ניתן לבצע גם איטום גגות. האם כל גג ניתן לאטום ביעילות באמצעות חומר מסוג זה? מומחי איטום מסבירים שלא. יש לבחון את המאפיינים של הגג ולעיתים יהיה עדיף לבחור באיטום בשיטות אחרות כגון יריעות ביטומניות או זפת. מתי, אם כן, יתאים השימוש בחומר אקרילי לצרכי איטום?

הפתרון הנכון לשיפוע הנכון

באופן אידיאלי, כל גג צריך להיות בעל שיפוע מדויק, שתוכנן מראש כדי שלא ייווצרו בעונת החורף שלוליות. אבל אנו לא חיים בעולם אידיאלי. באופן אידיאלי, בכל גג צריכים להיות פתחי ניקוז מתוחזקים, אבל זאת אחריות שלא כל בעלי הבתים עומדים בה. בעניין איטום גגות בחומר אקרילי, הפתרון הזה יהיה טוב במיוחד כאשר השיפוע של הגג יהיה תקני ועדיף שגם המרזבים יהיו מתוחזקים.

החומרים האקריליים המיועדים לאיטום אכן עושים את מלאכתם נאמנה ויש להם יכולת מצוינת לדחות מים ולמנוע כניסת מים. אבל, במידה ועל הגג נוצרות שלוליות שאינן מנוקזות היטב, הרי שהחומרים האקריליים נוטים להיפגם, לעיתים להתקלף. כך, ההנאה מהאיטום המצוין תהיה מוגבלת יחסית בזמן ויהיה צריך לבצע איטום מחודש. אם מדובר בבניין חדש יחסית וגם אם מדובר במבנה מיושן אך הייתה הקפדה מצד הקבלן על הקמת גג בעל שיפועים נכונים – החומר האקרילי בהחלט יהיה טוב ומתאים לשימוש.

איטום גג בעזרת חומר אקרילי

אקרילי או ביטומני?

אלה ששמעו על איטום ביריעות ביטומניות עשויים להתלבט בין שימוש בשיטה זו לבין שימוש בשיטה אקרילית. מבחינת העלות, איטום גגות בחומרים אקריליים תהיה זולה יותר, אך לא באופן מהותי בכדי להעדיף את השיטה הזאת באופן אוטומטי. מדוע כן ומתי כן להעדיף איטום בחומר אקרילי? מכיוון שמדובר בחומר המיושם בתהליך התזה (לעיתים בצביעה), וזה שונה מאוד מהנחת יריעות ביטומניות, הרי שזה מאוד נכון כאשר לא רוצים לפנות את הגג מכל מיני מתקנים כגון דודי שמש, מזגנים, צנרת, מחסן וכדומה.

יישום של חומר אקרילי נעשה בקלות גם במקומות שבהם קיים קושי מהותי להניח יריעה ביטומנית. יתרון חשוב נוסף – חומר אקרילי ניתן להשיג בצבעים בהירים. שלא כמו זפת, למשל, אין כל צורך לבצע הלבנה לאחר היישום. גם יריעות ביטומניות מומלץ להלבין כדי שישמרו על אורך חיים ניכר ולא יסבלו מנזקים כגון סדקים (בשל חום השמש). שימוש בחומר אקרילי מייתר את הצורך בתהליך של סיוד או הלבנה.

כדאי לבחור בתבונה

כאשר מחפשים קבלן לצורך איטום גגות, כדאי להעדיף איש מקצוע המכיר היטב את כל השיטות המקובלות. כך, תוכלו לדעת שתיבחר השיטה העדיפה עבור הגג שלכם. זפת? יריעות ביטומניות? חומר אקרילי? החליטו בתבונה והאיטום יהיה עמיד לאורך זמן.

לחצו כאן לשירותי סיוד

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי