השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

איטום גגות ביהוד

אוכלוסיית יהוד עומדת כיום על בערך 30 אלף תושבים. יהוד היא עיר הנמצאת במזרח בקעת אונו ובשטח השיפוט של עיריית יהוד-מונוסון, עם מאפיינים דמוגרפיים ייחודיים ולא מעט אתרים היסטוריים. יהוד עברה בשנים האחרונות מהפך תדמיתי וחיים בה סטודנטים, בני זוג צעירים, משפחות עם ילדים וגם אוכלוסייה מבוגרת.

רוכשי בתים חדשים או שוכרי דירות ביהוד חייבים לבצע עבודות איטום גגות על מנת לשמור על איכות חיים גבוהה. בבתים ישנים שאינם עומדים בתווי התקן המודרניים נוצרות לעיתים קרובות בעיות איטום קשות המלוות בנזילות וברטיבות, בעוד בדירות חדשות לא כל הקבלנים מבצעים את האיטום הנדרש.

עבודת איטום ביהוד

ביצוע עבודות איטום גגות ביהוד?

עבודות איטום גגות ביהוד מתבצעות על ידי קבלני איטום מנוסים במספר שלבים:

  1. בדיקת הגג – בשלב הראשון, מגיעים קבלני איטום גגות ביהוד אל בית הלקוח או העסק. הם בודקים את אופי הגג, את השיפוע ואת החומרים מהם הוא בנוי. בדיקת הגג היא שלב חיוני המבטיח את אפקטיביות האיטום לאורך זמן.
  2. בחירת חומרי איטום – בשלב השני, נבחרים החומרים המתאימים לביצוע האיטום. יש חומרי איטום לאטימת סדקים, חומרי לאטימת בטון, חומרים ביטומנים מושבחים בפולימרים לאיטום חדרים רטובים ויריעות ביטומניות או יריעות PVC לאיטום גגות אידיאלי.
  3. יישום שיטת איטום – בשלב האחרון, מיישמים קבלני איטום גגות ביהוד את החומרים הנבחרים. הם מנקים את הגג מלכלוך, מדביקים את היריעות ומבצעים בדיקת נזילות ורטיבות. קבלנים ברמה גבוהה גם יעניקו אחריות על עבודות איטום ויעמדו לרשות הלקוח בכל מקרה של תקלה או בעיה.

רוצים לבצע איטום גגות ביהוד ולא יודעים עם מי להתייעץ? צרו קשר עם המומחים של אדיב איטום גגות. נציגי החברה ישמחו לעמוד לרשותכם בהקדם עם הצעת מחיר מפתיעה על פתרונות איטום מתקדמים.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי