השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

איטום גגות בתל אביב

כשמדובר בצורך באיטום הגג, מדובר בצורך דחוף.

דליפות מגג הבית עלולות להזיק לגג וקירות הבית אם לא מטופלות במקצועיות ובמהרה. אם לא שמים לב לרטיבות הגדלה בזמן, המים החודרים מהגג יכולים ליצור נזקים לכל מה שלמעשה מחזיק את הבית שלכם עומד ומתפקד.

על הבידוד של הבית, על היסודות של הבית וכן אף לפגום בצינורות החשמל והמים העוברים בקירות.

על כן, כשמתעורר הצורך הדחוף, אתם רוצים למצוא אנשי מקצוע שנמצאים בקרבת מקום. כך שאם אתם גרים בתל אביב, תרצו לדעת שיש אנשי מקצוע העוסקים במלאכת איטום גגות בתל אביב.

איטום גגות בתל אביב והסגנונות השונים:

בתי קרקע

תל אביב, על אף שהיא מרגישה כך, אינה בנויה אך ורק מבניינים וגורדי שחקים. כן כן, בתל אביב ישנן שכונות שלמות המורכבות מבתי קרקע בלבד. וכשמדובר בבית קרקע תל אביב, ההתנהלות של איטום גגות תהיה מסוימת. 

מכיוון שמדובר בבתי קרקע בתל אביב, ניתן רק להסיק שהם עומדים עשרות שנים ועברו הרבה תחזוקים מאז הקמתם. בין אם מדובר בצנרות הישנות או במבנה הקרקע המשתנה אשר בעקבותיו משתנה מבנה הבית.

איטום גגות בתל אביב, במיוחד אלה הישנים יצריך הבנה רחבה של עברו של הגג וזיהוי חומרי האיטום המיושמים בעת הדליפה. לאחר זיהוי החומרים בהם נעשה האיטום הראשוני ואלו שבאו אחריו ידעו אנשי המקצוע להתאים את החומר הנכון לגג הבית הפרטי. 

לרוב, גג של בית פרטי לא מחזיק עליו הרבה פריטים (דוד שמש יחיד). כך, ההמלצה תהיה פרישת יריעות ביטומניות מצד לצד והלחמתם זה לזה. 

יחד עם זאת, חשוב להתייעץ עם בעל המקצוע ולקבל מידע רחב יותר לגבי סוגי החומרים השונים ואיזה מהם מתאים לגג הספציפי.

בניינים

אנחנו עדיין בתל אביב והגענו למבנים שהם למעשה רוב רובה של העיר. גם אם מדובר בשכונות מגורים או באזורי תעשייה, בניינים גבוהים כנמוכים עוברים ויעברו את אותה הצרה. דליפה מהגג. 

וכמו שכל בית קרקע שונה משכנו, כך גם כשמדובר בבניינים (זהים ככל שיהיו). איטום גגות בתל אביב לבניינים השונים יכולה להיות משימה קצת יותר מורכבת אבל אפשרית בהחלט. 

עליכם לקחת בחשבון שבנייני מגורים הגג עמוס יותר מגג של בית פרטי ולכן העבודה יכולה להיות קצת יותר סבוכה להשלמה. גם כאן יהיה על בעל המקצוע להבין באיזה חומר יהיה הכי נכון להשתמש גם ליעילות האיטום וגם ליעילות העבודה. 

כאשר יריעות ביטומניות הן פתרון נהדר לבתים פרטיים, הן לאו דווקא יהיו יעודיות לגג של בניין מגורים. איטום גג בבניין מגורים יבקש מבעל המקצוע לעבור בין דודי השמש השונים ואולי אף פאנלים סולאריים או אנטנות. 

כאשר ישנם פריטים רבים על הגג האפשרויות יהיו שימוש בחומרים נוזליים יותר כמו זפת או חומר איטום אקרילי שיאפשר הגעה למקומות צרים יותר או קשים יותר להתקנה.

מה באמת חשוב לזכור?

אם וכאשר נקלעתם לצרה בצורת נזילה מהגג זה לא באמת חשוב אם אתם גרים בבניין או בבית קרקע. מה שחשוב זה לעבוד עם אנשי מקצוע שעיסוקם העיקרי הוא איטום גגות בתל אביב. 

העיקרון במציאת אנשי מקצוע הקרובים לאזור שלכם קיים עבור זמינות גבוהה לטיפול בבעיה, יעילות בעבודה עם חיסכון בזמן יקר שהייתם עלולים לבזבז על איש מקצוע לא מהאזור שלכם וביטחון בעבודה טובה עם שיח מסביר בין אנשי המקצוע לבינכם. 

אחרי הכל, מדובר בגג הבית שלכם, המקום בו אמור להיות לכם נעים, נח ויבש מדאגות.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי