השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

איטום גגות מרוצפים

מחפשים אחר אנשי איטום מומלצים לעבודות איטום גגות מרוצפים? ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי לפני ביצוע עבודות איטום גגות, עבודות הנחשבות מאתגרות במיוחד בעונת החורף ובכלל. הנה כל מה שצריך לדעת בנושא של איטום גג מרוצף בעזרת חומרי איטום איכותיים.

בין אם אתם צריכים איטום גג של בניין משותף או איטום גגות במקום העבודה, יהיה חשוב לקבל שירות מקצועי וללא דופי. אם למשל מדובר במקום עבודה המאחסן ציוד רגיש למים, אסור לכם להשלים עם עבודת איטום מבנים חובבנית. וככה רלוונטי גם לגבי איטום גגות מרוצפים של בתים פרטיים. אל תתנו למים לנזול פנימה לבית, זה יכול להסתכם בנזקים בלתי מבוטלים. שלא נדבר על מקרים בהם נזילות מים מתרחשות בצמוד לארונות חשמל, חלילה. ולאחר שציינו זאת, גם חשוב לציין עד כמה מורכבת העבודה של איטום גגות מרוצפים. בואו נסביר מדוע.

במה שונה איטום גג מרוצף?

איטום גג מרוצף זו עבודה מורכבת במיוחד, מאחר שמצד אחד יש לנו גג, אבל מצד שני יש ריצוף שלא מעוניינים לפגוע בו. איטום גגות מרוצפים יכולים להתבצע בשתי שיטות עיקריות. מאחר שעבודת זיפות גג היא לא אפשרית כאן, במקרים רבים יהיה צרוך להרים את כלל הריצוף בגג.

אם אתם לא מעוניינים להרים את כלל הריצוף בגג ואי אפשר לבצע זיפות גגות או סיוד גגות, יהיה אפשרי גם לתקן את הנזילות באופן נקודתי. שימו לב, התיקון הנקודתי של גג מרוצף הוא בדרך כלל פחות מומלץ. בואו נבין כיצד עושים זאת ולאחר מכן, נסביר מדוע סוג התיקון הזה פחות מומלץ.

איטום גגות מרוצפים – כיצד עושים זאת ואיזו שיטת איטום מומלצת?

אם יש לכם צורך בעבודת איטום גג מרוצף, כנראה שיש גם נזילות במקביל. אם אתם מעוניינים לתקן את זה בצורה נקודתית, אתם יכולים לבקש מאנשי האיטום למרוח חומרי איטום בין האריחים של ריצוף המבנה. אבל חשוב לדעת, התיקון הזה פחות מומלץ מכיוון שחומרי האיטום האלו יכולים בקיץ להתקלף.

איטום גג מרוצף בדרך כלל יהיה מומלץ לביצוע באמצעות השיטה השנייה, שאינה תיקון נקודתי. אנו מדברים על השיטה של הרמת כלל הריצוף בגג המבנה ותיקון כולל של האיטום. במקרים אלו, לאחר שמרימים את הריצוף, יהיה אפשרי לבצע את האיטום בצורתו הטובה ביותר. תוכלו לבצע איטום רצפת גג ולהחזיר את הריצוף בחזרה.

כמה זמן לוקח לאטום גגות מרוצפים? וכמה עולה העבודה?

כל מלאכת איטום מצריכה מאנשי האיטום עבודה מדויקת, שהיקפיה משתנים ממבנה למבנה. בין אם צריך איטום גג רעפים דולף או איטום גג מרוצף, זמן העבודה יושפע מהיקף העבודה. וזאת מודדים לפי מטרים רבועים. אגב, כך גם מתמחרים את העבודה של איטום גגות רעפים, איטום גגות אזבסט, איטום גג עץ, איטום גג שטוח ועוד.

יחד עם המרכיב של היקף וגודל המרחב שיש לאטום, חשוב לקחת בחשבון גם פרמטרים אחרים ונוספים שמשפיעים על מחיר עבודות מבנים וגגות. אם בגג המבנה ישנם מכשולים רבים שיש לסלק לפני עבודת האיטום, אנשי האיטום יוכלו לפרקם. וכמובן שזה יעלה לכם בתוספת תשלום, ככה שכדאי לשקלל זאת מראש בעלויות עבודת האיטום.

מה עוד משפיע על מחיר עבודת איטום גגות מרוצפים?

עד כה דיברנו על כך שהמחיר של עבודת איטום מושפע מהגודל של הגג, אך גם מהמכשולים השונים שיש צורך להסיר. מעבר לשני המרכיבים האלו בתמחור עבודת האיטום, יש גם את מרכיב מזג האוויר והמרכיב של סוג הגג. אם מזג האוויר הוא חורפי, העבודה של אנשי האיטום תהיה מסוכנת יותר וחלקלקה. אם כך, בעונת החורף איטום גג בטון יהיה יקר יותר, וכך גם רלוונטי לגבי איטום גג מרוצף.

אם המבנה הוא משופע וגבוה, העבודה של אנשי האיטום תהיה מסוכנת יותר. זהו פרמטר נוסף אשר משליך על המחיר של חברת האיטום. אם אתם מחפשים חברת איטום מבנים מומלצת, חשוב מראש להעביר לה את כל המידע הנ"ל בכדי לשקלל נכון את מחיר העבודה.

האם כדאי לבצע איטום גג לבד בעצמי?

איטום גג לבד הוא אפשרי, אבל חובה כמובן לדעת מה אתם עושים. אם אין לכם בכלל ניסיון בתחום של איטום מבנים וגגות, עדיף להסתייע באנשי מקצוע ואנשי איטום. איטום גג בטון, איטום גג שטוח וגג מרוצף, יצריכו ממכם עבודה מאומצת אמנם, אבל מעבר לכך, תצטרכו הרבה ידע מקצועי.

אם אתם שוקלים לבצע איטום גגות מרוצפים לבד, אנחנו ממליצים להשתמש בחומרי האיטום הכי איכותיים שתמצאו. כמו כן, יהיה כדאי לבקש ייעוץ ממישהו שכבר צלח בעבר את הפרויקט הזה של איטום גג שטוח, גג מרוצף או כל גג אחר.

איטום גג בבניין משותף

בין אם אתם צריכים לבצע חידוש גג או איטום גג בבניין משותף, חשוב קודם כל להעביר את ההצעה בישיבת ועד הבית. לאחר שאתם מקבלים אישור עקרוני של כלל הדיירים או של האחוז הקובע, יהיה אפשרי לקבל הצעת מחיר מחברת איטום מקצועית.

בבואכם לקבל את הצעת המחיר מחברת האיטום, יהיה כדאי לזכור שהכוח הצרכני הוא בידיים שלכם. אם אתם רוצים לנסות להוזיל את העלויות על עבודת האיטום, אנחנו ממליצים לכם לקבל מספר הצעות מחיר ולהשוות ביניהן. ובמקביל לכך, תבררו גם את המוניטין המקצועי של חברת האיטום. תבדקו מול אילו גורמים, חברות וארגונים חברת האיטום עבדה ועובדת. כך תוכלו לקבל מושג לגבי מקצועיות אנשי האיטום בהם תסתייעו. ישנן לא מעט חברות איטום בשוק, אל תיפלו לידיהם של חובבנים.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי